Vad fick dig att le idag?

Aftonbladet borde döpa om sig till "Ding-ding värld", http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13009001.ab

Varför ens publicera något så fånigt? Bara av att kolla på bilden så inser man att det är en bluff, vart hittar de sina "journalister" eller är det sommarjobbare?
Var nån kändis på radion för några veckor sen som berättade att en aftonbladejournalist sagt .Ställer du inte upp på en intervju så hittar vi på en story

Last edited:
Imorgon kommer en nära vän hem på leave från Kosovo och på lördag grillas det. Så jag är glad för att ha saker att se fram emot.

Plus att ögonen börjar stabilisera sig efter laseroperationen.

Vad jiddrar SwePace och 2fast4Hjo om? :va

Jag tror ungjäveln trodde valfri magnet var en brudmagnet och helt enkelt svalde en... :hihi

Vad jiddrar SwePace och 2fast4Hjo om? :va

Jag tror ungjäveln trodde valfri magnet var en brudmagnet och helt enkelt svalde en... :hihi

*girltalk.....vill du va *:såjaponken

:va

Satt o pratade med en (äldre kollega) om folk som bara studerar men aldrig "blir nått"...hon hade ett bra namn för det som jag aldrig hört talas om tidigare .......förlästa salongsimbeciller:D.

Last edited:
Svågern köpte bil idag, han var inne på en gammal amerikanare men ville inte skruva så det blev tyskt...
Nåja, den lät jävligt gott åtminstone och fartresurserna var det inget fel på heller :)

Bifogat

• Audi.jpg
    Audi.jpg
    174.1 KB · Visningar: 91
Svågern köpte bil idag, han var inne på en gammal amerikanare men ville inte skruva så det blev tyskt...
Nåja, den lät jävligt gott åtminstone och fartresurserna var det inget fel på heller :)

En R8, den hade varit hel i exakt 10 minuter på söder :brinnerup

Ska inte Audis vara orangea? :D

________

Fina bilar. Är det 8:a eller 10:a?

Ska inte reklam vara för företag att visa upp sina varor de vill sälja? Varför då visa upp fina tjejor ? För det enda jag ser är fan fina former! :tuttar

Att bara komma hem. Tänk så bra man har det egentligen...

Många har underskattat sina hem. Många vill tillbaka hem när de varit borta. :tummenupp

Last edited:
Att efter 6 månaderskontraktet på Grönland är gjort blir det 3 år i Brasilien istället. :banana Det gör det betydligt mer uthärdligt med isberg och +2 i Juli. :banana

Last edited:
Back