Vad fick dig att le idag?

Undra vad de babblar om? >.<

Inte helt ovanligt att tvillingar utvecklar ett eget språk.
Jag har haft en arbetskamrat (som var idiot) som hade tvillingar (som var idioter), vilka knappt kunde prata förståligt på svenska i vuxen ålder eftersom idioten och hans hustru (som var halvidiot) hade låtit idioterna fortsätta med sitt plipploppspråk.

Inte helt ovanligt att tvillingar utvecklar ett eget språk.
Jag har haft en arbetskamrat (som var idiot) som hade tvillingar (som var idioter), vilka knappt kunde prata förståligt på svenska i vuxen ålder eftersom idioten och hans hustru (som var halvidiot) hade låtit idioterna fortsätta med sitt plipploppspråk.

Jaoh, har för mig det är drygt 40% som utvecklar det, men att många gånger så glöms det bort.
Hade ett par tvillingar som gick på högskolan samtidigt som mig som hade ett tvillingspråk.

Provade GPS-appen i en kompis mobil. Kom upp i 115 km/h, på "vanliga" skidor. Det var ca 35 km/h fortare än vad jag hade gissat på.

Jag vet inte egentligen, men det är nog en blandning av jäkligt bra musik, vetskapen om morgondagens ledighet, vinet i kroppen samt tanken på hojåkat som kommer bli av så länge det inte regnar i morgon. :):)

Hittade min andra bilnyckel som jag hade tappat bort förra året. Undrar varför jag hade lagt den i golfbägen.:funderar

Banzaiiiii!
92b8u.gif

Systembolaget.

Skitbra personal och reklamationshantering. Trodde inte att dåligt vin i slutändan skulle göra mig glad...

Första ordentliga provturen med hojen sen jag bestyckade om förgasaren, fan vad hon går! Köpte nya föggar förra säsongen, och började med att bestycka upp lite för att vara på säkra sidan... Sen tyckte jag att hojen gick helt ok, så det blev aldrig av att börja experimentera med magrare blandning. Nu äntligen, inför årets säsongsstart, fick jag tummen ur och köpte mig lite mindre munstycken, och skillnaden är klart märkbar. Awesome!:)

I brist på annat att göra så gjorde jag mig en smörgåstårta. Den blev jävligt god f.ö. :fakta

Jag skulle kunna leva uteslutande på smörgåstårta i olika variationer.

:smörgåstårta

Fick just höra en radio-upptagning från mamman till de siamesiska tvillingarna Hassan och Hussein som numera är två levnadsglada småkillar då dom genomgått en lyckad separation och mår bra.

Fick mig att minnas vår insamlings-tur vi tog. Helt galet att 1600 hojar (vissa med 2 på varje) ställde upp från hela landet. Tror dom drog ihop nåt runt 2000 euro bara i donationer.

Lägg därtill på pengar för lotter, fika, mat...
http://www.youtube.com/watch?v=MCvDsQSqleE

Back