Vad fick dig att le idag?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
WSBK ROUND 1 :hoppa

Kommentatorernas prat om en fager flicka!

- I don't know whats shes selling but i want three bags please!
:D
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sålde surförrtin, fick nästans 50% MER än vad jag gav för den. :)
Börjat meka hojj med inför våren. :)

Skönt att vara av med fjortisbilen?:D Då kanske du också kan köpa ett vettigt jänkejärn snart:tummenupp

Idag log jag för att min nya säckpipa äntligen dykt upp, och den är så fin så:banana Sen fick jag spendera fem timmar med att få den spelbar, nu har jag skavsår och skärsår på varenda jävla finger... Det var inte så himla roligt... Men resultatet blev sketabra, och det fick mig på gott humör igen. Den låter sweet!

Sen så log jag lite åt mattesnillet Limez kommentar alldeles nyss:D

Visst ja, ligga har man också fått idag. Härliga tider! Nu kan det väl dock bara gå neråt, och i enlighet med Murphy gör det det alldeles säkert också... Kanske bör stanna i sängen imorgon:va
 
Last edited:

Hudik

Guest
Fick nya försäkringspremien på RSV4:an och den var mycket billigar än vad jag trodde :tummenupp
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Stod med bilen parkerad då en polis kom körande sakta förbi...inget jag reagerade på förrens jag såg reg.nr BUS :D

Senare på dagen satt jag hemma och hade fixat mina fossingar och skulle precis ta på inköpa sockar som används till fotkrämen som jag hade smörjt med...hittade dem inte direkt o var lite uppe i andra tankar så det blev "har du sett mina fotsockar" :D
 

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Ort
Tungelsta
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Ljudet från den 3-cylindra 1000cc 2-taktskotern jag körde idag. Myyys! 180-190hk. Får fortfarande gåshud när jag tänker på det.

Bäst av allt är att imorn ska jag köra meeer! :banana
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Igår var jag förbannad på att internet kändes som 56k-moden år 1998. Sen sa en säljare att om jag förlängde mobila bredbandet 5m så kommer det inte funka. Trotsade it-kunskaperna och köpte 5m kabel, fick upp en pinne på sändningen och SVT-play rullar som aldrig förr. :banana
Varför väntade jag ett år på att köpa en kabeljävel? :va :hihi
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Igår var jag förbannad på att internet kändes som 56k-moden år 1998. Sen sa en säljare att om jag förlängde mobila bredbandet 5m så kommer det inte funka. Trotsade it-kunskaperna och köpte 5m kabel, fick upp en pinne på sändningen och SVT-play rullar som aldrig förr. :banana
Varför väntade jag ett år på att köpa en kabeljävel? :va :hihi

Säljare har inte IT-kunskaper. ;)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fick über beröm av chefen, och spikad heltidstjänst åtminstone till sista augusti. :)
Poängterade också att dom ville ha kvar mig så länge som möjligt om jag fortsätter som jag gjort hittills.
:positivt

Har även beställt lite prylar till kawan, skall skruvas i långhelgen! :) Bara handleden läker till.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top