Vad fick dig att le idag?

En jobbarkompis hade skrivit på FB att han köpt ny bil.
Ler lite åt kommentaren:

"Du vet varför Opel finns va?

.
.
.
.

För att Ford inte alltid skall vara sämst!" :D

Pysslat lite i garaget och väckt upp finbilen lite. Mumma. Log stort när jag fick höra motorvrålet.:)

En idiot som försökte fickparkera. Han började när jag backade till bryggan, och när jag lossat och lastat och körde iväg igen var han fortfarande inte på plats. Stod väl där i ca 15-20 min.

Att det bara är tre veckor kvar på uppsägningstiden. :tummenupp
Sade upp mig förra fredagen, nu blir det att jobba för lite vettigare folk.

Ett litet smakprov på tankesättet hos nuvarande arbetsgivare: Vi delar lokal med ett annat företag, och en utav den andra firmans killar svänger in på gården alldeles för fort enligt min chef. Chefen rusar ut och skriker och gapar uppmaningar till den unge herren i bilen. Grabben svarar helt korrekt med; Ska du prata med mig får du göra det i vanlig samtalston.

Min chef skriker då med ännu högre/hesare röst; SÅ KAN DU INTE SÄGA TILL MIG, DU ÄR BARA EN ANSTÄLLD! :huvet :gnissla

Att det bara är tre veckor kvar på uppsägningstiden. :tummenupp
Sade upp mig förra fredagen, nu blir det att jobba för lite vettigare folk.

Ett litet smakprov på tankesättet hos nuvarande arbetsgivare: Vi delar lokal med ett annat företag, och en utav den andra firmans killar svänger in på gården alldeles för fort enligt min chef. Chefen rusar ut och skriker och gapar uppmaningar till den unge herren i bilen. Grabben svarar helt korrekt med; Ska du prata med mig får du göra det i vanlig samtalston.

Min chef skriker då med ännu högre/hesare röst; SÅ KAN DU INTE SÄGA TILL MIG, DU ÄR BARA EN ANSTÄLLD! :huvet :gnissla

Gött att slippa jobbet snart då! Sådana människor är riktiga energislukare, sen pallar man inte med jobbet fast det i övrigt kanske är helt okej...

Av polaren jag känt i snart 2 år, men som överraskar fortfarande. Utåt ser han ut att vara en slacker, obrydd och noll procent seriös. På insidan finns pålitlighet, förstående, vishet om livets frågor och omtänksamhet.

Blir förvånad varje gång han får ur sig ord som verkligen inte passar hans "stil" :D
Men ändå skönt med folk som inte man kan läsa direkt liksom...

Idag blev det årets första hojtur men Arlakossan.

-5 grader och solsken :D

Hojen funkade sådär i kylan och utan luftburk men elsystemet höll..

1 mil blev det vid 17 tiden. Tror jag fick ett par hundra bilister att tappa hakan :D

Den här fick mig att le lite idag.. visst är den lite rolig. Men man får en konstigt känsla i kroppen ändå, tycker lite synd om han att han inte lyckades bränna gummit.. Det får jag iaf :(

[YOUTUBE-ID]BoE2BHmmffw&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Den här fick mig att le lite idag.. visst är den lite rolig. Men man får en konstigt känsla i kroppen ändå, tycker lite synd om han att han inte lyckades bränna gummit.. Det får jag iaf :(

Hur gör man då? Lyckas bara spinna loss i snön och isen om vintern... :rolleyes:

En underbar kvinna har fått mig att le konstant idag, MILFs är de bästa :yoparty:):tuttar

Back