Vad fick dig att le idag?

Hahahaha! :hihi:hihi:hihi:hihi

Jag i hans situation, pratandes med mitt offer: -Mäh, varför haru så mycke färg på picken??:D

Färg!? Nä, vi kör med gummikulor. :D (Som ihåliga studsbollar. Kallas Reballs.) På mitt lag finns uteslutande soldater. För övrigt en gemensam bekant till oss, R5+1. Det här kan bli riktigt spännande.

Vad ska du fråga dom sen då?:va

Ligga? Borra? :tungan

Last edited:
Skulle inte vara första gången man ligger bojad och blöder. Men det är en heeeelt annan historia!

@BusAnna
Gratulerar!

Att Edwin gick igång och jag kom till jobbet idag också, efter femton minuters kickande, några minuter med varmluftspistolen mot cylindern och lite mer kickande. Det känder förlösande när han väl brölade igång. Lite frusna lamellerskrik får man leva med... :rolleyes: :D

Jag har äntligen fått ett viktigt avtal påskrivet! 22 500 barn i slummen i Dhakka, Bangladesh, får börja skolan tack vare vår nya partner. Phett! :yoparty

:tummenupp Ingen dålig julklapp det inte!!:krama

Jag har idkat idrott med tillhygge (läs:innebandy) mot några konstaplar från Norrmalmspiketen....Då får man lära sig en heeelt ny definition regelbrott. Man får också lära sig hur det känns att ha närmast dödligt många blåmärken.:gnissla

Last edited:
Polispiketen som av en slump kom strax efter att jag gått omkull i en rondell när en gubbfan körde rakt ut framför får mig att le brett. De skickade ut en efterlysning iaf, det får mig att le bredare. Smit-gubben kan inte ha undgått att se piketen. Hoppas han svettas över det - det är min julklapp till bilisthelvetet. Det får mig att le bredare ändå.

Gav honom fingret när han tittade åt mitt håll innan han smet. Att jag hade sinnesnärvaro nog att ge honom fingret får mig i efterhand att le extrembrett. :)

Nån som kan sälja mig en ljudämpare till en Honda XL600R-1983 för en billig penning? :rolleyes:

Polispiketen som av en slump kom strax efter att jag gått omkull i en rondell när en gubbfan körde rakt ut framför får mig att le brett. De skickade ut en efterlysning iaf, det får mig att le bredare. Smit-gubben kan inte ha undgått att se piketen. Hoppas han svettas över det - det är min julklapp till bilisthelvetet. Det får mig att le bredare ändå.

Gav honom fingret när han tittade åt mitt håll innan han smet. Att jag hade sinnesnärvaro nog att ge honom fingret får mig i efterhand att le extrembrett. :)

Nån som kan sälja mig en ljudämpare till en Honda XL600R-1983 för en billig penning? :rolleyes:

Skönt att du lever :Bugar

Hopas polisen får tag i gubben :tummenupp

Edit: Grattis Busanna, 22500 barn, det är fan inte dåligt:tummenupp

Nya skyddsskor på jobbet. Sjukt snabba! :) *nynnar på Just D, sköna skor*

Att de retar gallfeber på en del kollegor gör inte saken sämre. :D

Ja, visst är de gräsliga? En sak är säker. Dålig smak blir aldrig omodernt!

Clowndojor enligt chefen.

Detta fick mig inte att le direkt.

MEN SATAN

[YOUTUBE-ID]A5JpWWTtVMo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag är inte normal någonstans. Så det blir don efter person, så att säga. :)

Ler över vårat nya hus. :)

Börjar dessutom få ordning nu efter flytten. Så himla skönt.... :) :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey