Vad fick dig att le idag?

Hade ett tfnsamtal med hyresvärden förra veckan då vi har kallras från de stora fönstren, man har tidigare bytt fönstren då det varit kondens.. nåväl det är ingen fara på taket..man ska kika på det ...vi kom då in på om ngt var planerat framöver, köksluckorna har sett bättre dagar...

Fick idag ett tfnsamtal om att vi blivit erbjudna att de "river ut" hela köket och fixar nytt:banana eller en "lightversion" där de endast byter skåpsluckorna. Summan det lägs på hyran är helt okej, det kommer bli en sådan enorm förbättring (på en redan mycket trevlig lägenhet) och killen som älskar att laga mat kommer nu få sitt drömkök och det gör :tuttar glad. Vilken tur att jag tog det där samtalet till hyresvärden :)

Oerhört glad över detta något oväntande besked men framförallt är jag glad över att slippa ta i "skiten" dvs renovera själv.

Nu är det bara en liiten liiten sak vi behöver fixa..vart sjutton gör vi av katterna under tiden :gnissla

Last edited:
Hade ett tfnsamtal med hyresvärden förra veckan då vi har kallras från de stora fönstren, man har tidigare bytt fönstren då det varit kondens.. nåväl det är ingen fara på taket..man ska kika på det ...vi kom då in på om ngt var planerat framöver, köksluckorna har sett bättre dagar...

Fick idag ett tfnsamtal om att vi blivit erbjudna att de "river ut" hela köket och fixar nytt:banana eller en "lightversion" där de endast byter skåpsluckorna. Summan det lägs på hyran är helt okej, det kommer bli en sådan enorm förbättring (på en redan mycket trevlig lägenhet) och killen som älskar att laga mat kommer nu få sitt drömkök och det gör :tuttar glad. Vilken tur att jag tog det där samtalet till hyresvärden :)

Oerhört glad över detta något oväntande besked men framförallt är jag glad över att slippa ta i "skiten" dvs renovera själv.

Nu är det bara en liiten liiten sak vi behöver fixa..vart sjutton gör vi av katterna under tiden :gnissla

Frysen.

För att äldsta dottern fått jobb, direkt från praktik, på en av Stockholms bästa krogar. Lite stolt sådär.:)

Bluegrasshyllning till The Whos Baba O´Riley på Spotify. Banjo är nog litet coolt iaf. :)

[YOUTUBE-ID]VavKdmGFXkk[/YOUTUBE-ID]

Grymt skön gubbe han där Seasick Steve:tummenupp

Är glad att jag inte blev kylarprydnad på bilarna som körde rakt in i rondellerna, två meter framför mig på väg hem från jobbet... :huvet

Edit: Ska tilläggas att detta hände med vinterhojen alltså...

Last edited:
Log lite i morse på väg till jobbet, då jag insåg hur jävla korkad kärringen i bilen framför måste vara när hon, på ett underlag bestående av snö, bromsar och stannar i en rondell för att släppa in folk. Vart har hon tagit körkort egentligen :va

Hon fick tutan :mad:

:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma