Vad fick dig att le idag?

Fick en spontan kram av en kund idag det första som hände på morgonen straxt efter 06:30. :)

Ställde mig på vågen och såg att träningen gör sjukt bra resultat bättre än förventat

Jag e så trött att jag skrattar.

Tillbaka till sängen blir det.

Vänt upp och ner på lägenheten i jakt på USB-minnet, där jag har en massa viktiga filer.
Hade accepterat att jag förmodligen glömt det på skolan och att nån borgare vinstmaximerat.

Men idag så låg det där i ryggan!
... som jag letat igenom ett flertal gånger...

En timme innan han går hem från jobbet för gott, så skickar dMaN24 ut ett mail till alla sina arbetskamrater. Mailet bestod av 15mb roliga bilder. exchange-servern för fyra olika konton kollapsade.

dMaN24 sitter nu och inväntar eskort ut från byggnaden.
Men dMaN24 bryr sig inte nämnvärt. :P

Nu kommer dom iaf ihåg mig :D

En timme innan han går hem från jobbet för gott, så skickar dMaN24 ut ett mail till alla sina arbetskamrater. Mailet bestod av 15mb roliga bilder. exchange-servern för fyra olika konton kollapsade.

Det där är alltid lika roligt, vi hade en del sådan incidenter när vi slog samman Ford och Volvo, spam till +100k konton ger effekt när många använder "reply all" för att skälla:D

Vist är det nått specielt med lukten av brända broar?:hihi

Våran avdelning på ca 30 personer skulle bli bjudna på kryssning. En tidigare medarbetare vidaresände inbjudan till All-in@företaget och bjöd då in ca 970 personer till. När folk svarade på inbjudan så raderade han bara mailet. Vi kommer ihåg honom :tummenupp

:) log lite extra när jag insåg att jag har fattat alla rätta besluten nu ;)

Böt lampa till trehjulingen och hjälpte grannarna att dra upp deras båt med fyrhjulingen. Blev mer snack och öl än jobb och det fick mig att le.
Man blir glad.

Log brett när ja slutade jobba idag... Badrumskompletteringar från månda morgon te freda eftermiddag kan väl knappast kallas humant... Inte konstigt att man e alkis :D

garvade gott åt dom 2 vakterna på ICA arlanda stad som jagade en liten tjej ( kanske 4 år ) som hade en larmad tidning i handen och sprang ut igenom kassorna så larmet gick och sen tillbaka via en annan kassa...:rofl :rofl
det vara stans disco...

sen skickade hon tidningen åt ena hållet och satte fart mot tidningshyllan igen...:rofl :rofl

Har jour i helgen. Inte glädjeämne.

Hittade Yippie KiYay MF på TV6 play. Det räddar nog en timme eller två. :)

Back