Vad fick dig att le idag?

Upptäckte av en slump att min (halssmycke tomas SABO) drake hade samma färg som min varma halsduk när jag precis skulle åka iväg till jobbet varvid killen utbrast: det har den me" o pekade på "kvasten för den moderna häxan" nämligen ergorapidon (dammsugaren). Det sistnämnda fick mig att brista ut i skratt. :) o ta mig sjutton att den hade samma färg :hihi

Med ett stort leende gic jag ut i höstmörkret, det började regna men va gör det...regnvatten e bra för håret ;)

Last edited:
Lustigt hur alla oljediskussioner förr eller senare (förr...) spårar ur och blir hätska på i stort sett alla diskussionsforum jag är på. Det får mig att le brett! :D

Bebisen förföljer katten i soffan, kastar sig över honom och ska gosa in sig i pälsen. Sen lyckas hon hitta svansen och katten tröttnar och biter ungen och ungen börjar gråta.
Men det är kul att kolla på, och det är lika bra att hon lär sig den hårda vägen att man inte drar katter i svansen :D
Det roligaste är dock att katten kommer tillbaka efter en stund och lägger sig precis bredvid ungen och det hela börjar om igen, dock utan bett denna gång...

En matbit med SH:s största idéspruta fick mig att le.
Karln har så många projekt i huvudet att han snubblar på orden.
Gissa vem.

Lär ju vara snickarfuckot och ja.. Han är helt skadad när det gäller att komma på nya idéer.. Och det värsta är ju att dom flesta är ju riktigt häftiga och flera går t.o.m. att genomföra... :hihi

Bebisen förföljer katten i soffan, kastar sig över honom och ska gosa in sig i pälsen. Sen lyckas hon hitta svansen och katten tröttnar och biter ungen och ungen börjar gråta.
Men det är kul att kolla på, och det är lika bra att hon lär sig den hårda vägen att man inte drar katter i svansen :D
Det roligaste är dock att katten kommer tillbaka efter en stund och lägger sig precis bredvid ungen och det hela börjar om igen, dock utan bett denna gång...
Detdär har jag provat:D

Ont som fan gör det:näsblod

Snarkturken som sitter på samma buss som jag upp mot stockholm. Busschauffören väckte han nyss med att agera rally-kalle i en rondell.

Haha folket på Www.Kolla.Tv har nog blandat ihop två filmer där :gnissla:D

Bifogat

• cgbfkx.png
    cgbfkx.png
    66 KB · Visningar: 116
Att jag pynta av 11000 på lånet till farsan. :) Vet att han inte vill att jag ska betala det med försäkringspengarna från hojen men vet också hur taskig pensionen är för egen företagare.

sitter med en Kapten Morgan och ljummar lite, 0630 imorgon bitti drar vi till Gotland!
En hel helg med trevligt sällskap, lite pilsner och kolla på när kompisarna har det jävligt/jävligt roligt:tummenupp

Att jag pynta av 11000 på lånet till farsan. :) Vet att han inte vill att jag ska betala det med försäkringspengarna från hojen men vet också hur taskig pensionen är för egen företagare.

Föräldrar är bra att ha ibland. Mamma ska ha 5kkr av mig för svartviffern... :krama

Back