Vad fick dig att le idag?

Första dan på semester. Men jag e kluven till dess förträfflighet.

Tramspelle!! Det är ju perfekt hojväder i S-tälje idag! Lite fin molnighet på himlen, svalkande bris, tomma vägar då alla (andra) dragit iväg på semestern. Ut och kör med dig! :hojraket

Hanterbar klump.
Triumph kan.
Utan några särskilda åthävor, så är både America, Speedmaster, Rocket och förmodligen Thunderbird betydligt trevligare att köra än konkurenterna.

Triumph är ruskigt trevliga. Var ju bäst i MCMs slitagetest också.
Synd att de dras med deras gamla rykte om att vara opålitliga.

Log både med och åt mig själv idag när jag såg hur grannarna garvade gött åt mig och gubben när vi sprang runt trädgården och därefter in och ut ur huset konstant pendlande med två skvalpande spannar vatten medan vi tömde poolen (efter veckans vilda poolpartyn) på över tusen liter vatten på jobbigast möjligaste sätt för att inte orsaka nedsjunken leraltan.

Detta :)

[YOUTUBE-ID]0kCulkj1vy4&feature[/YOUTUBE-ID]

De som sätt filmen/trailern förstår nog.

Gasade på förbi MCDonalds i Birsta där det stog en massa folk. Körde på rätt bra och vände och körde tillbaka, när vi passerar dom hör jag "Det var en tjej??!!" Då blev jag NÖÖÖJD :tummenupp :D :tungan

Sken upp som en sol när jag hittade precis en sån bil som jag vill ha på blocket. Allt stämmer hyfsat överens med hur jag vill ha den, även priset! Den är perfekt!:)

Tyvärr lär den väl vara borta innan jag hinner få ihop pengarna till den, så fin som den är och till det priset... Vilket gör mig lite lätt förbannad. Får gå och skriva i den andra tråden också.

Sken upp som en sol när jag hittade precis en sån bil som jag vill ha på blocket. Allt stämmer hyfsat överens med hur jag vill ha den, även priset! Den är perfekt!:)

Tyvärr lär den väl vara borta innan jag hinner få ihop pengarna till den, så fin som den är och till det priset... Vilket gör mig lite lätt förbannad. Får gå och skriva i den andra tråden också.

Raggarbil?
Tjöp och sätt kurs mot Målilla 7-8 augusti.
http://www.malilla.com/

Raggarbil?
Tjöp och sätt kurs mot Målilla 7-8 augusti.
http://www.malilla.com/

GHinner nog inte få pengar till dess är jag rädd... Väntar fortfarande på att sjukhuset ska få tummen ur så att de kan göra sin lilla inspektion, och sen ska FB processa skiten också...

Annars hade det varit fett som fan. Ska du dit?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon