Vad fick dig att le idag?

:va varför inte prova innan du köper?
Har också problem med fötterna (plattfot o op bort s k extrsben) o det tar evigheter plus gråt o tandagnissel innan jag finner nga som passar.

Hade du ett extra ben? :rolleyes:

Dom passar som handen i handsken nu faktiskt så jag är nöjd...dom behövde bara lite fotsvett och töjning. MOhahhaha.

Jag ska faktiskt köpa ett par till sen men jag köpte dessa billiga att ha tills jag har råd att köpa nåt riktigt flott. ;):banana

Hade inte kört viffern på ett par dar nu, trots semester. Tog den till jobbet, när de ringde för en serverfix. Kändes så skönt att ta en lite svängigare väg hem sen, och inte nödvändigtvis växla upp före 9000rpm på tvåan och trean, och höra V4-vrålet och hur insuget snorkar vid gaspådrag. :D

Livet är underbart på bågen! :)

:banana

Hade du ett extra ben? :rolleyes:

Dom passar som handen i handsken nu faktiskt så jag är nöjd...dom behövde bara lite fotsvett och töjning. MOhahhaha.

Jag ska faktiskt köpa ett par till sen men jag köpte dessa billiga att ha tills jag har råd att köpa nåt riktigt flott. ;):banana

Ja fakiskt :hihi hade ett extra "utskott" från ett av skelettbenen i foten som op bort efter att man verifierade på röntgen, en knöl som störde kan man säga, på latin kallat os tibialae externum (googla det)

Gött att de passade :)

Ja fakiskt :hihi hade ett extra "utskott" från ett av skelettbenen i foten som op bort efter att man verifierade på röntgen, en knöl som störde kan man säga, på latin kallat os tibialae externum (googla det)

Gött att de passade :)

Jahaaaa, så det va alltså inget tredje ben då. :krama

Provkörde farderens nyinköpta motorcykel.
Fyrcylindrig 750 med överliggande kam och kardandrift.
Nimbus -51a.
Mycket trevligt.

att jag har semester å kan göra vad FAN jag vill nu, och det ska jag. Äntligen har jag tid att kika lite på gamla chars i wow som inte dammats av sen vintras pga tidsbrist, kolla matrixfilmerna och bara slappa.. :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Eftersom mitt Comhem-bredband sa adjö igår och det naturligtvis inte går att få tag i nån på supporten, så gick jag in hos en butik som säljer deras abbonemang.
-Hej, kan du kolla om det finns några driftstörningar planerade där jag bor?
-Nej.
-Vafan, Comhems jävla support suger ju.
-Jag vet.

Fick mig att le mitt i bedrövelsen.

Eftersom mitt Comhem-bredband sa adjö igår och det naturligtvis inte går att få tag i nån på supporten, så gick jag in hos en butik som säljer deras abbonemang.
-Hej, kan du kolla om det finns några driftstörningar planerade där jag bor?
-Nej.
-Vafan, Comhems jävla support suger ju.
-Jag vet.

Fick mig att le mitt i bedrövelsen.

:skrattaåt

Sånt är alltid underbart att höra istället för en massa lama ursäkter.. :D

Bilderna på mig och viffern från gårdagens Knixkörning i Järfälla! :yoparty

Komplimanger angående min körning i Linköping i fredags. Tack till berörda!

Har nya grannar under mig sen ett par månader tillbaka och det festas, dansas och spelas gitarr varenda jävla natt.
Nu skulle det poppas lite hiphop tydligen, en helt vanlig måndagskväll, för man skiter ju i att nån annan kanske bor i kåken.
Vad dom inte visste var att jag har ny stereo med en baslåda stor som Ica Maxi i Skillingaryd.
Fem minuter på max, sen jävlar blev det tyst i kåken.
Disch, ba !!!!! 11 ElEva !!!!!

brorsan har gått 3 år på fordon och sommarjobbat som mekaniker,
han spenderade 5 timmar på att få sin moped att gå bra inför försäljning :hihi

jag fixade den att gå bättre än nånsin på mindre än 1 timme :hih

Fick igång bilen efter motor/divlina byte framförallt (större snurra:))men mycket chassi osv har jag gjort med. Går föbaskat fint! :D

Riktigt roligt när man lyckats med nånting. :) Inte helt klart iofs, men bara småplock nu. :tummenupp

[YOUTUBE-ID]NKFb_FA1Ur8&feature=related[/YOUTUBE-ID]

:rolleyes: :D

Har nya grannar under mig sen ett par månader tillbaka och det festas, dansas och spelas gitarr varenda jävla natt.
Nu skulle det poppas lite hiphop tydligen, en helt vanlig måndagskväll, för man skiter ju i att nån annan kanske bor i kåken.
Vad dom inte visste var att jag har ny stereo med en baslåda stor som Ica Maxi i Skillingaryd.
Fem minuter på max, sen jävlar blev det tyst i kåken.
Disch, ba !!!!! 11 ElEva !!!!!

:tummenupp
Sån't känns så bra ibland.. :)

Här är vi helt ensamma i kåken så här kan man poppa hlvt! :D

Körde lite ärenden idag. Hade mitt nya spegelvisir. Skrattade åt mig själv varje gång jag vevade till med vänsterhanden för att jag fick för mig att jag glömt fälla ner visiret eftersom det var så otroligt klar sikt framåt! :cool:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon