Vad fick dig att le idag?

Dessa 2 killar har en viss förmåga att göra mig glad.
severin-mm-056-medium_37081954.jpg

Dödsraketen startar, och verkar leva :taiträ efter lite allmänt motorpill i garaget.

Låter rent av farligt rapp, får se om man dör direCkt på crossträningen imorgon...lät nästan som det. :näsblod

Varit ute i mörkret och ösregnet och lirat brännboll med en (tjej)kompis, sedan suttit uppe och tjötat en massa allmänt. Och igår kväll och idag morse var man i Trollhättan, trevlig upplevelse :)

Det var väl brevbärarn igen tänker jag, för den här lille trötte mörtbitne metmasken jag går omkring med kan aldrig ha producerat nåt vettigt.

Så nu är det väl bara att luta sig tillbaka och vänta på att hon ska fylla 12, komma hem gravid och berätta att hon ska konvertera till Islam och byta efternamn till Habib Al Mohammed. :(

Det var väl brevbärarn igen tänker jag, för den här lille trötte mörtbitne metmasken jag går omkring med kan aldrig ha producerat nåt vettigt.

Så nu är det väl bara att luta sig tillbaka och vänta på att hon ska fylla 12, komma hem gravid och berätta att hon ska konvertera till Islam och byta efternamn till Habib Al Mohammed. :(

Plus "det här e min nya kille" (infoga valfritt skräckexempel)
Nästa kommentar blir "ge mig cash"

Plus "det här e min nya kille" (infoga valfritt skräckexempel)
Nästa kommentar blir "ge mig cash"

Du är verkligen en klippa du.. Bra på att lugna folk och
få dom att sluta oroa sig.. En pelare i samhället!
:tummenupp :tummenupp

:skrattaåt

Back