Vad fick dig att le idag?

Det var ledsamt att höra, men bara för att du har en traumatisk upplevelse av en plötslig babyboom bland dina bekanta + bråkande föräldrar (wtf har inte minne av bråkande föräldrar? Det hör till liksom uppväxten, så väx upp!)

Det finns ju olika grader i helvetet och du vet inget om hur han haft det eller hur det påverkat honom. Säga åt honom att växa upp är ju inte så konstruktivt kanske? Bara en tanke.
:)

Har du verkligen läst från början? Börjar på s. 249
Nu läger vi ner det här tycker jag, dock vet nursey lite mer än du om det här men jag har sluttat med internet blotteri så skit i det. Va dumt av mig att kritisera dig för att vara lycklig bara för jag inte tycker lika och för att visa inte inser vd ungar innebär.

Så kan vi lämna det här nu så ler jag trotts att jag sitter riktigt illa till just nu okej?

Var med ett leende jag tog mig ut till Sigtuna och gluffsa i mig en våffla i solskenet.

HULT! och JP kom förbi garaget där jag håller på att slutföra omsminkningen av hojen. Leendet hade inga gränser när jag hörde rivet från deras Gixxrar :banana

Nu läger vi ner det här tycker jag, dock vet nursey lite mer än du om det här men jag har sluttat med internet blotteri så skit i det. Va dumt av mig att kritisera dig för att vara lycklig bara för jag inte tycker lika och för att visa inte inser vd ungar innebär.

Så kan vi lämna det här nu så ler jag trotts att jag sitter riktigt illa till just nu okej?

Nedlagt! Peace?

Hockey i Leksand igår, trist att det fumlade senast, grym match igår.

Lite frukost-wsbk idag, och Haga står för dagens leende, skönt att se Nitro Nori på hugget igen.

Ler åt minnet av en diskusision angående ett "bil vs hoj klipp" för sisådär ett år sedan. Någon påstod att hojjen skulle klarat sig bättre med en annan pilot, i stället för "någon okänd engelsman". Det var Leon Hasslam.

Fnizz:
mamma_mu.jpg

Fick nyss reda på att man klarat två tentor till. Fan vad bra man är! :banana

Premiärtur till besiktningen (rena papper) och sedan en tur till Rosenhill och en latte! Solen skiner på mig idag!!!!

Min rygg är inte så fucked upp som befarat så jag får nog inga problem med friskintygen :yoparty

Första riktigt vettiga vårdagen, fick hem mitt nya kåpglas, och vart en mkt trevlig hojtur. :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026