Vad fick dig att le idag?

En liten tur med viffern på morgonkvisten till Lelles MC för att köpa ett ryggskygg och en bib. Man kan börja en lördagmorgon sämre än med en aldrig så kort tur! :)

Eftersom Allan är borta och jag kunde ta premiärturen med gamlahan!!!!:yoparty:yoparty
Nu börjar det verkligen bli dags att köpa en riktig hoj...:D

Köpte kevlarförstärkta jeans idag. (alltså lördag, jag räknar det som idag för att jag inte gått och lagt mig än)
500 spänn. En polare gav 1800 för exakt likadana i fjol. :skadeglädje :D

Köpte kevlarförstärkta jeans idag. (alltså lördag, jag räknar det som idag för att jag inte gått och lagt mig än)
500 spänn. En polare gav 1800 för exakt likadana i fjol. :skadeglädje :D

Tipps om var? Fort innan forumvetarna förklarar att man måste ha riddarrustning, kondom och fallskärm i hastigheter överstigande promenadtakt.

Tipps om var? Fort innan forumvetarna förklarar att man måste ha riddarrustning, kondom och fallskärm i hastigheter överstigande promenadtakt.

Inte då....med en fabläss för gammalt engelskt räppel är det mer på sin plats att tipsa om julas knäskydd med gummiband. :hihi

Idag är man på topp, blir årets tredje runda idag. Häääärligt.

Jag ler idag för att jag återigen har överlevt Elmia, 1 seriös utgång, all påskmat och det största leendet fick jag av den sötaste raringen här på SH :kär

När fan log jag åt dig :va

Vi övade prickskytte idag, extremt dålig bild men det är två gummipilar i pannan på min lilla tjej :D

Bifogat

• piltavla.jpg
    piltavla.jpg
    54.1 KB · Visningar: 56
Mätt, full, har hatt på huvet, fick känna naken hud... Fiddevipp å en rolig visa om ett troll!

Last edited:
Att jag fick igång hojjen idag efter att jag renoverat kylsystem, och miklat föggar (stått sen i höst). Krävde lite hjälpström, och en hel del vevande och justerande på bränsleblandning, men nu lever den! ¨
Går till sist smarrigt på alla fyra och svarar på gas! :p

:D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...