Vad fick dig att le idag?

Kom hem efter jobbet och tog av kapellet på viffern. Efter lite trugande gick den igång med ett stilla mullrande. Jag är lite lätt salig just nu... :angel

:):):) Premiärtur idag! Trodde att jag skulle vara harig efter vintern och bara krypköra men tjihi, nä då... :D

Äckellaget nummer ett åkte ur :D Fyfan vad skönt, nu spelar det ingen roll vem som vinner, så länge Färjestad inte gör det!

Jodå, jag kan såklart avstå.!!! :) Och det finns ju andra som gillar godis bättre än jag som kan äta upp det.

Haha för mig är det tvärtom! Eftersom jag bor ensam och nästan aldrig tycker att jag behöver något sött, så blir det riktig fest på jobbet bara någon dyker upp med några småkakor! Och eftersom min chef älskar smågodis tror jag det kommer ligga ett jätteägg i lunchrummet på fredag:banana:yoparty:bow:cpparty

Haha för mig är det tvärtom! Eftersom jag bor ensam och nästan aldrig tycker att jag behöver något sött, så blir det riktig fest på jobbet bara någon dyker upp med några småkakor! Och eftersom min chef älskar smågodis tror jag det kommer ligga ett jätteägg i lunchrummet på fredag:banana:yoparty:bow:cpparty

Lägger du ägg om du äter socker?

Dagens påskpynt på jobbet!
Vi satte fjädrar i riset!

Många kunder har skrattat gott åt den.

Bifogat

• Pynt.jpg
    Pynt.jpg
    187.3 KB · Visningar: 57
Det skulle nog vara att det bara är en dryg vecka tills jag hoppar på flyget till Lissabon och kliver på HMS Gladan för att segla hem henne till Sverige igen. Ska spöa dem andra grabbarna upp i toppen för att bli toppgast!! Kommer bli fett!!

Tråkigt är dock att hojen får stå 1 månad till...

Får antagligen hem motorn till hojen från verkstaden imorgon, en regnig påskhelgs skruvande i garaget och sen ut och köra i solskenet på måndag! Pang! :yoparty:yoparty Det fick mig att le idag! :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman