Vad fick dig att le idag?

Att en likadan bil som min är med i en av markoolios musikvideos :hihi
Likadana färger och allt! Fast jag har lite snyggare fälgar :gnissla

Edit: Det måste vara en storfräsartaxi, han har telefon i bilen! Radioantennen sitter i bakrutan, antennen på sidan är till telefon :D

Bifogat

• snyggbil.jpg
    snyggbil.jpg
    22.7 KB · Visningar: 57
Last edited:
I går när jag var ute på den första söndagsturen för året på hojen, stannade jag för att tanka i Askersund. Medans jag står där och fyller på bensin så rullar det in en Volvo v60 med ett äldre par i. Mannen kliver snabbt över till mig och är jättesugen på att tala om att han också åker Yamaha, fast det är någon customhoj. Sedan har han 100 frågor om min hoj.
Han pekar på min hoj, straxt under tanken och frågar, "Har du fötterna där?" "Var?", undrar jag. " Ja, där." säger han och pekar på krashpuckarna.
"Det är inte fotpinnar. Det är krashpuckar. De ska skydda hojen en del om man går omkull",svarar jag. " Jaha", säger han och går över till bilen och börjar tanka.
Funderade sen på om man skulle prova att försöka få upp fötterna på puckarna. Knäna skulle va bra stöd för huvudet i högfartsturbulensen...

Hojen gick igenom besiktningen idag :)
grattis.

Jag kan svälja mat idag så jag är nog inte så sjuk.
Tyckte det va konstigt att bakfyllan med huvudvärk och ont i halsen inte släpte igår tills jag kolla tempen 38,9 grader :D och då har jag festat och sen jobbat på det :D

Lite självdiceplin och arbetsmoral har man ändå :tungan

grattis.

Jag kan svälja mat idag så jag är nog inte så sjuk.
Tyckte det va konstigt att bakfyllan med huvudvärk och ont i halsen inte släpte igår tills jag kolla tempen 38,9 grader :D och då har jag festat och sen jobbat på det :D

Lite självdiceplin och arbetsmoral har man ändå :tungan

I skuggan?

Solen skiner, vägarna är i det närmaste torra och jag strular runt med en råttig 80-talsoffroad med nabbiga och dubbade endurodäck. Gaah!!!

Men lite glad är jag iaf av samma skäl. :D

Nyheter
Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

Back