Vad fick dig att le idag?

En av cheferna på jobbet fastnade i dörren påväg in i receptionen och höll på att ramla och jag kunde inte låta bli att asgarva av skadeglädje åt allt dunder och brak han lyckades åstadkomma. :)

Såg en gul Ducce på ett släp och insåg plötsligt att våren inte är så långt bort trots allt.
Eller?

kom hem för en liten stund sen från gårdagens middag. :banana Fy tusan vad det är mysigt med sovsällskap...:krama :)

Att fira 41årsdag tillsammans med ett jävligt gött gäng får mig att le ganska bra just nu.. vill dock inte tänka på hur hon som sitter bredvid mig kommer ha det på jobbet... hon ska gå upp om två timmar och just nu tvingas hon i två bakistabletter....

själv har jag sex timmar tills jag ska inbefinna mig på jobbet och det kommer nog gå sådär har ja en känsla av.. aja , skit i det...

Skål :banana:yoparty:gnissla

Att fira 41årsdag tillsammans med ett jävligt gött gäng får mig att le ganska bra just nu.. vill dock inte tänka på hur hon som sitter bredvid mig kommer ha det på jobbet... hon ska gå upp om två timmar och just nu tvingas hon i två bakistabletter....

själv har jag sex timmar tills jag ska inbefinna mig på jobbet och det kommer nog gå sådär har ja en känsla av.. aja , skit i det...

Skål :banana:yoparty:gnissla

hahaha as fett :D

Hopptränat med hästen idag, och han uppförde sig så jävla bra att jag knappt kan tro att det är sant.

Han brukar flippa ur och skämma ut oss, men jäklar, idag var hans dag! :tummenupp

Hopptränat med hästen idag, och han uppförde sig så jävla bra att jag knappt kan tro att det är sant.

Han brukar flippa ur och skämma ut oss, men jäklar, idag var hans dag! :tummenupp

Tycker hästar om att hoppa på sånnadäringa banor?
Tycker de ser gråtfärdiga ut på tvn :D

Tycker hästar om att hoppa på sånnadäringa banor?
Tycker de ser gråtfärdiga ut på tvn :D

Han tycker det är skitkul, det är lite därför han brukar skämma ut oss. :tungan Han stirrar upp sig så jävligt, och sen går det åt helvete! :tungan
Men idag var han sååååå duktig! Jag håller på att spricka av stolthet! :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...