Vad fick dig att le idag?

Saningens ord - eller: Svar på tal...

Den här:

Bifogat

• sanningensord.jpg
    sanningensord.jpg
    43.1 KB · Visningar: 194
Den trevliga kvinnan jag pratade med på Länsförsäkringar då min cykel är anmäld stulen.Med alla papper lätt till hands gick detta smidigt.

Avvakta två veckor, kommer den inte åter så får jag hämta ut en ny :)

10st rosor o mörk choklad som gullet kom med efter jobbet till mig:)

Vad hade han gjort :rolleyes:

Last edited:
Slangmannen

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/b_ASytIJ8VA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/b_ASytIJ8VA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Skrev på anställningsavtal idag och fick reda på förmånerna man har när man jobbar för staten. Resorna betalda under utbildningstiden bl.a. :banana

Var på ultraljud i förmiddags, allt såg fint och bra ut....men de kunde inte hitta nån snopp!?

Jag fick efter mycket felsökning igång nätverket på en instrumentdator körandes WinNT4. :D

Att jag kickade igång vinterhojen snabbare efter jobbet utan choke, den var frusen, än hemma på morgonen med tinad... :rolleyes: :yoparty

Att det bara var tre minusgrader! Edwin startade på (nästan) ett kick. :)

Fredag=mys, att min bil går o laga via maskinskadeförsäkringen så 20 000 har nu minskat till 10 000 plus att jag haft en välförtjänt sovmorgon idag:)

Den trevliga kvinnan jag pratade med på Länsförsäkringar då min cykel är anmäld stulen.Med alla papper lätt till hands gick detta smidigt.

Avvakta två veckor, kommer den inte åter så får jag hämta ut en ny :)

Vad hade han gjort :rolleyes:

Ha ha, det var bara en liten tröst för min bil som hade pajat igen, hade alla redan lagt 11 000 på den på en månad o nu väntade en räkning på 20 000 men tack via länsförsäkringar så hade jag en förlängd maskinskadegaranti till 15 000 mil så igår fick jag reda på att jag behövde bara betala självvrisken på 10 000. Mkt pengar det oxå men allt är ju bättre som är mindre än 20 000:):tummenupp

Last edited:
Ha ha, det var bara en liten tröst för min bil som hade pajat igen, hade alla redan lagt 11 000 på den på en månad o nu väntade en räkning på 20 000 men tack via länsförsäkringar så hade jag en förlängd maskinskadegaranti till 15 000 mil så igår fick jag reda på att jag behövde bara betala självvrisken på 10 000. Mkt pengar det oxå men allt är ju bättre som är mindre än 20 000:):tummenupp

:tummenupp de verkar ha gått på charmkurs på länsförsäkringar, har just börjat se ut en ny cykel för chansen att få tillbaka min räknar jag som noll...även om jag vid tidigare tillfällen för x antal år sedan fann min dåvarande cykel vid arbetsförmedlingen efter att ha varit borta i ett år :rofl och en gång ringde polisen själva till mig om att de hade funnit den, vem vet det kanske blir tredje gången gilt..:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman