Vad fick dig att le idag?

Kattkräket hade lyckats få ryggen full av hypoidolja och luktade mumma, så jag bestämde mig för att duscha av honom med shampo.
Protesterade nästan ingenting faktiskt, gick över förväntan!

Se så glad och livfull han är. :hihi

Om blickar kunde döda :D

Har tvingats duscha en av våra katter en gång, det var inget roligt alls men så går det när man rymmer ut på vinden och springer runt som en galning i isoleringen :brinnerup

Om blickar kunde döda :D

Har tvingats duscha en av våra katter en gång, det var inget roligt alls men så går det när man rymmer ut på vinden och springer runt som en galning i isoleringen :brinnerup

Duschar våra 3 katter ganska ofta. Är aldrig några problem. Det enda de inte gillar är när man fönar de efteråt.

åter till tråden:
Jag ler varje gång jag känner att det sparkar och rör sig i magen... :)

Se så glad och livfull han är. :hihi

vqmpsy.jpg

Den där blicken säger "Jag önskar att du INTE vore så glad och livfull längre..."

Men vaffan har ni gjort i Uppsala egentligen, nu är det femtielva rondeller istället för femtielva rödljuskorsningar. :gnissla

Nej, nu är det 500 rondeller plus 500 rödljuskorsningar. Att man dessutom bygger bort en fil på den mest trafikerade gatan i hela jävla stan är ju så dumt att man får huvudvärk varje gång man åker förbi, det säger ju inte sig självt att det bli kaos när alla ska tränga sig in i samma fil... :gnissla

En man på ca 40 som stog mitt emot mig på tbanan fick samtal på telefonen och han hade Battlefield musik themet som ringsignal.. Jag flinade.. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman