Vad fick dig att le idag?

HA, det där skulle du bara säga till din cat och din yamaha :hihi
eller har du rakat av dig håret, blivit 1:90 och börjat köra grusvägar :skrämd

Nu när jag ändå har dig på tråden: Av en händelse så fungerar inte våran box, med andra ord kan vi inte följa motogp hemma, du skulle ju ge sjutton i att sno kablarna :7peta

Så sant!

Värst vad allas boxar slutar att fungera då? Min gav upp i sommarvärmen förr-förra veckan, trodde det var kabelbrott men det var boxen som gett upp. Så du kan få tillbaka kablarna nu:tungan

Så sant!

Värst vad allas boxar slutar att fungera då? Min gav upp i sommarvärmen förr-förra veckan, trodde det var kabelbrott men det var boxen som gett upp. Så du kan få tillbaka kablarna nu:tungan

Kablar också.. hände med andra ord samtigt som våran. Boxen har nu varit på service ett tag och fått besked om att de ska lämna den vidare till en annan verkstad med prioritering. Fått låna en annan under tiden men ej säker på att vi får fram viasat motor med den.(com hem ska ge ersättning efter service:)).

Last edited:
Kablar också.. hände med andra ord samtigt som våran. Boxen har nu varit på service ett tag och fått besked om att de ska lämna den vidare till en annan verkstad med prioritering. Fått låna en annan under tiden men ej säker på att vi får fram viasat motor med den.(com hem ska ge ersättning efter service:)).

Mig tyckte de tydligen synd om, för jag fick en HD-box med 260GB hårddisk som ersättning plus en likadan som den jag hade innan. Detta tack vare en snäll installatör!

Ja inte va det vädret eller att man har feber iallafall som fick mig att le.

En riktigt trevlig kväll igår fick mig att le stort även idag. :)

Att jag ska vara Aupair i Tampa bay i ett halvår, från december! Snacka skönt att slippa svensk vinter och snacka om vilken upplevelse det kommer vara! :)

Min sats äppelvin jäser som bara den, förhoppningsvis färdigjäst om 3 dagar. Sen ska jag lagra hälften nån månad och se om det blir nå bättre:)

Det kommer totalt bli runt 20 liter och hålla ca 17%, för en tillverkningskostnad på runt 100 spänn, och det är helt lagligt :)

Det får mig att le!

Hoppas att det blir gott nu bara :gnissla

Att regnet fick alla barnfamiljer att fly Grönan i går. Köerna blev korta och man slapp få hälsenorna amputerade av barnvagnar.

Min son, som är 5½ år,frågade idag "hur många hästvagnar jag hade i min motorcykel"....

Det fick mig att le.... :)

18 mil på hojen, iofs övningskörning med en kompis....somnade nästan ibland:huvet

Fast det är alltid kul att köra hoj på slingriga vägar i nästan torrt väglag.
//MH

[YOUTUBE-ID]lVJVRywgmYM[/YOUTUBE-ID]

Sjukt ball!! Även om jag hatar snubben som människa, så kan jag inte förneka att han har gjort sjukt mycket bra musik :yoparty:yoparty Just denna låten får mig att le! :)

[YOUTUBE-ID]sVSYJXpD2_E[/YOUTUBE-ID]

Brock Lesnar efter UFC titelmatch-vinst ikväll!

"Maybe i get on top of my wife tonight" :D:D:D

Last edited:
Back