Vad fick dig att le idag?

Att jag stæmplar ut om 30min och ær færdig før den hæra veckan + att det kommer bli skit bra væder till helgen :banana

Last edited:
En jävla utekväll igår, slutade i främmande lägenhet med en polare och 2 trevliga damer:tuttar:krama:näsblod:va:D Kom hem för en halvtimma sen. Det fick mig att le:)

:fyllisar:)

Stämplade ut för sista gången dom närmaste 4 veckorna idag, sitter nu med en kall och lyssnar lite musik och funderar på vart man ska åka imorgon, kan man göra annat än le för sig själv?:yoparty

Last edited:
2s7dyx2.jpg

en rast senare...

*Bilen gick igenom besiktningen galant.

* Värmen, mera mera, så underbart gött :banana, badtemperaturen i vättern låg i helgen på 22 grader.

:) åt att AC är på i sovrummet, omöjlig att sova annars och upp tidigt ska man så dags att nannnananana snart men först en kall :öl i hängmattan.

Last edited:
Två tjejer i 20-25åldern som satt utanför ett café sken upp som solar och vinkade när jag stannade för trafiken. Synd att man inte hade tid att stanna och snacka:mad:

Det fick mig iaf att le:tuttar

Två tjejer i 20-25åldern som satt utanför ett café sken upp som solar och vinkade när jag stannade för trafiken. Synd att man inte hade tid att stanna och snacka:mad:

Det fick mig iaf att le:tuttar

Det är fördelen med intergralhjälm och att tjejer rent generellt kan väldigt lite om motorcyklar...

Hade dom vetat vilket ök till motorcykel man har, och vilken nitlott som befinner sig i hjälmen hade dom aldrig ens tittat... :huvet

Senast i dag såg jag en ung söt tjej titta åt mitt håll när jag parkerade, för att bli gruvligt besviken när jag tog av mig hjälmen.

Det där fick mig att le :D

Mig också faktiskt, jag drog medvetet ut på att ta av mig hjälmen när jag såg att hon tittade...

Fan, hade man bara kunnat dejta med hjälmen på hade man kanske kunnat släpa hem något användbart, istället för "alladinpraliner"

(Dom spritfyllda, äckliga som alltid blir kvar i något hörn)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman