Vad fick dig att le idag?

Jag fixar.. men jag vill vara med på ett hörn också, iaf när det gäller pengarna :Bugar

Nu blev jag iaf lite gladare, loggade in på banken och såg att jag fått betalt från ett företag som höll på att gå i kk.. perfekt, nu kan man tom betala in skatten :banana

He he, det här kan bli intressant;)

Jo, det har väl snackats länge om att Guantánamobasen skall stängas...
Don't keep your hopes up.

Å fan. Mer information vi får reda på här. Skulle iaf bli skönt att få gå på dass ensam och slippa allt detta stirrande från mina amerikanska kamrater med jeTemånga tatts... :brinnerup

Typiskt. Fått reda på att en vän till mig har en pojkvän som heter Dick. Jobbigt som fan då jag har massa skämt i huvudet om detta namn och jag sitter nu och skrattar för mig själv över mina one-liners och bara MÅSTE skriva någonting på facebook =)

Dels varit på SM i Kickboxning, där våran lokala "hjälte" Jons Grönhage genomförde en riktigt bra final i full contact + lowkick (viktklass... +75kg, minns inte riktigt).
Grymma kontringar alla tre ronder igenom.
Bästa var när motståndaren gjorde en frontspark in i magen på Grönhage, så hör man ett litet jubel från publiken, då kontrar Grönhage DIREKT med en frontspark i huvudet, trodde taket skulle lyfta av det publikjubel som kom då.

Sedan blev det en trevlig middag på Jensen Bofhus för att fira "svärmor" som fyller 50.

kvällen kommer nog avslutar med en flaska Carlsberg eller två, lite M's samt glida runt och softa på longboarden :)

Dels varit på SM i Kickboxning, där våran lokala "hjälte" Jons Grönhage genomförde en riktigt bra final i full contact + lowkick (viktklass... +75kg, minns inte riktigt).
Fighting är alltid gltt påa första bänk live!

Jag kan dock inte fatta varför ma ska enviss med att klra kick och thai för sig, släng in lite knä och arm båg så har du ju thaiboxning liksom!

Ne nublire paintball :fyllisar

Jag fick åka motorcykel idag fast jag inte alls hade väntat mig det så nu känns det som att man kan sova riktigt gott inatt. ;D

Drog en runda med sonen till Skanssundet fram och tillbaks, sen vidare till Haninge.
Stannade vid Sköndals gyllene mås för att käka(McDonald´S).
Efter det såg drog vi hemåt.
När vi väl hade parkerat hemma så kläcker min 7-åriga son ur sig: Det var min bästa dag idag med dig pappa.
Det får mig fortfarande att le! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP