Vad fick dig att le idag?

Snackade med min lackerare idag!!
Snart får jag mina kåpor!!

Jag har absolut ingen inkomst, inte ens studiebidrag. Det får mig att le:rolleyes: Hur fan ska jag klara mig?!:näsblod

Potatisen har precis börjat puttra, nubben står på kylning och sillen skall strax dukas fram. Även en regnig dag kan bli bra om den görs rätt. Första sillunchen för säsongen är aldrig fel.

Copy Paste på det!:tummenupp
Lite övertid och chippchillevipp - Ut netto vad man har i bruttolön!:) Nu blire lite nya grejer till hojen!:tummenupp

Ja, samma här, visserligen bara 10 timmar övertid men 16000 extra i bonus så 37 000 ut o sen kommer skattepengarna på 20´ till, kanske ska investera i slip-on nu så hojen inte låter som en moppe längre:yoparty he he....:)

Ja, samma här, visserligen bara 10 timmar övertid men 16000 extra i bonus så 37 000 ut o sen kommer skattepengarna på 20´ till, kanske ska investera i slip-on nu så hojen inte låter som en moppe längre:yoparty he he....:)

Nu ler jag inte längre...:rolleyes:

Joorå, för DIN skull!:) Faan va nice att få en sån hög med cash inför sommaren!:banana

Hade ett otroligt trevligt och lugnande samtal idag med både verkstaden som håller på med min hoj och stället jag köpte den ifrån :)
Solen skiner inte, men det skiter jag i för nu ser jag ljuset i tunneln :banana

Hade ett otroligt trevligt och lugnande samtal idag med både verkstaden som håller på med min hoj och stället jag köpte den ifrån :)
Solen skiner inte, men det skiter jag i för nu ser jag ljuset i tunneln :banana

Det är för att ficklampan inte kommit ut ännu och du ska inte var där och gräva heller för den delen.

----------------------

Choklad blir jag glad av alla dagar, även idag.

Jippi, SH-bröllop på antågande, nån som vill ha jobbet som bröllopsfixare?

:krama:tungan

Jag fixar.. men jag vill vara med på ett hörn också, iaf när det gäller pengarna :Bugar

Nu blev jag iaf lite gladare, loggade in på banken och såg att jag fått betalt från ett företag som höll på att gå i kk.. perfekt, nu kan man tom betala in skatten :banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra