Vad fick dig att le idag?

Solen, värmen o alal hojar som börjar komma ut på gatorna :D Så härligt vårväder idag :P O så är man ledig hela nästa vecka också

Man kan inte låta bli att vara superglad idag:) Solen är framme och det har börjat bli varmt..
Men det gör ont att se alla med hojar ute nu, jag har nyss sålt min. jag kommer nog tillbaka om några år..

Soliga kramar:)

Sol, hundmorgonpromenad i sommarklänning utan jacka över, livemusik genom mina öppna fönster på jobbet någon jazz/motowngrej på torget, glass i min mage, kärlek i hjärtat, och sol sol sol
Och grillfekke ikväll....jag älskar sommaren.

1. Sjukt fint väder ute!

2. Går bra satan med bilen, snart blire v8-muller!

3. Ska grilla ikväll och bli full som en indian!

:gräjt

Att jag äntligen fick börja övningsköra och va ute på bulten och brummade. Spritter i hela kroppen och kan inte vänta till nästa tur. ;D

Igår log jag konstant, när jag i strålande solsken fick provköra både en daytona 675, och en street triple :) :kär
Min R6:a står dock fortfarande i ett garage, 30 mil ifrån mig :(

Igårkväll var det sprit, en gitarr och goda vänner, just nu är det en halv kebabpizza som ska in i micron :yoparty :)

Igår va kul. Hojkörning, bra väder och fest på kvällen. Idag sitter man full av både bak och missär.....fyfan

Har haft med mig en vuxenlärling idag, en snubbe på 29 år som kommer från Irland, känns som ja gjorde nåt bra iaf när han tackade mig för att ja hade tålamod och verkligen pratade med honom och visade hur han skulle göra.

Kul med positiv feedback!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...