Vad fick dig att le idag?

Mähhh jag är jue tjääär...

Jasså :) spilla bönorna :)

Jag ler för att jag är en ondskefull jävel. En av brudarna på jobbet är gravid (med allt som hör till :brinnerupp) och äter allt som kommer i hennes väg. Speciellt hyllade är dom eviga Ballerinakexen som proppas in två åt gången.
Idag är hon hemma...då passade jag på att snitta upp rullen med kex lite snitsigt (no pun intended :P) och tog ut alla kexen och pillrade loss chokladkrämen ur alla och lade tillbaka dom så att det inte syns att jag var där :)
Om jag inte syns till här imorgon har jag blivit dödad av en gravid arabisk kvinna med Ballerinaabstinens :gnissla

Jag ler för att jag är en ondskefull jävel. En av brudarna på jobbet är gravid (med allt som hör till :brinnerupp) och äter allt som kommer i hennes väg. Speciellt hyllade är dom eviga Ballerinakexen som proppas in två åt gången.
Idag är hon hemma...då passade jag på att snitta upp rullen med kex lite snitsigt (no pun intended :P) och tog ut alla kexen och pillrade loss chokladkrämen ur alla och lade tillbaka dom så att det inte syns att jag var där :)
Om jag inte syns till här imorgon har jag blivit dödad av en gravid arabisk kvinna med Ballerinaabstinens :gnissla

Scackalalackamuhamedjihad.

Ahahahahahaha! :rofl
DET var tamejfaan det roligaste jag läst idag! :lol

Hälsa och säg att du bara ville skydda henne från de vedervärdiga transfetterna som dessa kakor till 100% består utav... :fakta
(trots vad som står på förpackningen)

Denna underbar kommentaren i SVD:
– Det handlar om ett par centimeter snö, så det kan bli besvärligt att ta sig till jobbet, säger Johan Lundgren.

MEN FÖR I HLVT! ett par cm är väl inte nåt?? :D:D
Ja se sthlmare... (Jo jag är en själv)

Hela artikeln
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1963565.svd

Thyg0d: Nja, erfaren stockholmare skulle jag påstå... för vem vet inte att folket inte fattat att snö är halt förräns de sitter i räcket.

Funderar på att omvärdera situationen och byta till vinterdäck redan ikväll istället.

Thyg0d: Nja, erfaren stockholmare skulle jag påstå... för vem vet inte att folket inte fattat att snö är halt förräns de sitter i räcket.

Funderar på att omvärdera situationen och byta till vinterdäck redan ikväll istället.
För att sedan skylla på vägverket.

Varför inte göra det "rätt" från början vilket uppskattningsvis 20-40% av stockholmarna redan gör: byt aldrig till sommardäck. Kör med vinterdäck året om. Helst dubbat så att det både syns och hörs.

Dessa idioter får mig att le! :tummenupp

Jag vet att jag tjatar om min träning :näsblod

Men jag är så jävla stolt över mig själv att jag äntligen har kommit igång på riktigt efter en alltför lång vila.

Så jag ler för att jag är så ihärdig med min motionsträning :)

Nu gäller det bara att hålla i!!11!!

Att vi faktiskt var 6 st idioter som gav oss iväg på årets sista onsdagsgazz idag!
Satan i gatan vad kallt det var! 0,6 C när jag kom hem! :gnissla

:klappar

Det är den där känslan jag jagar, jag vet hur den känns och den är som precis du säger, underbar!

Last edited by a moderator:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...