Vad fick dig att le idag?

Arabhatare.
Lynniga djävla kreatur med en gångart.
Dummaste idé jag haft, var att rida arab med kobajsarsadel.
Kändes som att bli smiskad med en pizzaspade.
När skinkorna antagit en ollonlila färg försökte jag skona mitt rektum genom att resa mig i stigbyglarna och försöka rida "normalt".
Kom upp lagom långt för att åstadkomma en pisksnärteffekt på pungen mot sadeln.
Felkonstruerad varelse.
Islandshästar går an.
Men:
Föredrar nordsvenskar.
Har även ridit en del trevliga fjordhästar, men nordsvenskarna är trevligare.

Haha...
Tjejen, hon slöa o vägra gå upp... så jag hämtade ett glas vatten, ställde mig brevid sängen med glaset bakom ryggen.
"Duuuu..." en trött flickvän tittade upp lite, såg att jag hade handen bakom ryggen.. "åååh, har du en förlovningsring bakom ryggen?!?!"...

Hela grejjen sket sig rätt hårt men ja fick ett gott skratt ändå :D
Hon fyllde visst igår o hade väl lite förväntningar :gnissla

Haha...
Tjejen, hon slöa o vägra gå upp... så jag hämtade ett glas vatten, ställde mig brevid sängen med glaset bakom ryggen.
"Duuuu..." en trött flickvän tittade upp lite, såg att jag hade handen bakom ryggen.. "åååh, har du en förlovningsring bakom ryggen?!?!"...

Hela grejjen sket sig rätt hårt men ja fick ett gott skratt ändå :D
Hon fyllde visst igår o hade väl lite förväntningar :gnissla

Det som fick mig att le är att AndreasNo inte kommer få :ligga på mååånga månader efter den lilla fadäsen... :tungan :D :D :D

2fast4Hjo skrev:
Små ja men de har ju tölt och passgång.:)
Och?.. Jag vet att många tycker det är jätteroligt och speciellt, men jag hör inte till dom. Kanske ändrar jag mig en dag, det vet man ju aldrig..
2fast4Hjo skrev:
Hur roligt är en shire då :rolleyes:
Nja, jag ser inget särskilt roligt i dom heller. Visst kan de vara vackra, men de är för tunga och otympliga hästar för min smak, vill ha mer användbarhet.

Om ett mirakel skulle hända och jag kunde börja med hästeriet igen skulle PRE vara en trevlig ras att göra sig bättre bekant med. :)

Jag och min kollega går ut från affären, vi går fram till bilen. Hon sliter upp dörren innan jag tryckt för att öppna.

Tänkte va fan, glömde jag låsa bilen :va

Hon tittar ner i sätet och undrar va det är för telefoner och grejer som ligger i framsätet och upptäcker snart att det inte är våran bil :D

Killen i bilen sitter i telefonmöte och hyschar henne när hon bryter ut i gapskratt. Vi skyndar snabbt över till våran bil som står en meter längre bort, vad är oddsen att det ska stå två likadana gråa volvo v50 jämte varandra?

vad är oddsen att det ska stå två likadana gråa volvo v50 jämte varandra?

Ptja, om vi bara räknar de senaste två årens statistik; under 2007 såldes i Sverige 11 772 st Volvo V50 och under 2006 12 578 st V50. Med tanke på att Fjollträsk är största marknaden i landet är det föga häpnadsväckande att två ex utav en av landets vanligare bilar står intill varandra, särdeles inte när de båda har en av de populäraste färgerna.

Jag och min kollega går ut från affären, vi går fram till bilen. Hon sliter upp dörren innan jag tryckt för att öppna.

Tänkte va fan, glömde jag låsa bilen :va

Hon tittar ner i sätet och undrar va det är för telefoner och grejer som ligger i framsätet och upptäcker snart att det inte är våran bil :D

Killen i bilen sitter i telefonmöte och hyschar henne när hon bryter ut i gapskratt. Vi skyndar snabbt över till våran bil som står en meter längre bort, vad är oddsen att det ska stå två likadana gråa volvo v50 jämte varandra?

Att det är just bilmärket VOLVO :D

Var inbjuden till TT-träff för en månad sedan, ler fortfarande när jag tänker på det för det va så himla kul :)

Log när jag lyckades få tag på ägaren vars bil höll på att bli lappad på min gata idag och han hann avstyra det hela.
Det är en stor gata och alla byggubbsen var på lunch..så jag troded inte jag skulle hinna men det visade sig vara just den killen som INTE var på lunch som ägde bilen!
Kampen fortsätter...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...