Vad fick dig att le idag?

Gick precis in till min dotters rum och skulle släcka lampan, och fann det här!

:) Ha ha somna med boken över ansiktet :)

Resten av familjen fick sig ett gott skratt :D

Last edited:
Det som fick mig att le idag var att jag fick en halv flaska Laphroaig 10 år för att jag installerade om hans dator till nyskick igen..

Jag är på jobbet igen, det är så tragiskt så jag skrattar åt det :D
En dag ledigt blev det efter 7 nätter på raken :D

AndreasNo! Nu får du ta och lugna ner dig! Annars går du ju in i väggen vilken dag som helst!:död :död

Gick precis in till min dotters rum och skulle släcka lampan, och fann det här!

:) Ha ha somna med boken över ansiktet :)

Resten av familjen fick sig ett gott skratt :D

Hehe, hela hon försvann ju under den där boken:)

Idag ler jag för att det idag har bestämts att jag åker till London den 17:e okt. och ska stanna där ca. 6 månader. Har fått heltidstjänst på en av H&Ms butiker :) :)

AndreasNo! Nu får du ta och lugna ner dig! Annars går du ju in i väggen vilken dag som helst!:död :död

Hehe, hela hon försvann ju under den där boken:)

Idag ler jag för att det idag har bestämts att jag åker till London den 17:e okt. och ska stanna där ca. 6 månader. Har fått heltidstjänst på en av H&Ms butiker :) :)

Jag tar det jättelugnt ju... ikväll ska jag bara jobba 18-02...

Va kul, Grattis! Hoppas att du kan berätta lite på forumet senare om hur det är att jobba&bo i London. :)

Jag ringde tillbaka direkt efter att du ringt men fick bara prata med din telefonsvarare. Dumma Nonathan :(

Ah, jag trodde du var djupt insjunken i en fylledimma när jag fick för mig att ringa, har för mig att du skrev nåt här om att du skulle kalasa. Så jag gick, glad i hågen, vidare i telefonboken :hihi.

Mmm, gottgottigottgott. :drool

2v8gvgx.jpg

Back