Vad fick dig att le idag?

Vårdförbundet :rofl

Man har efter sex veckors "strejk" accepterat ett bud som är 0,5% bättre än anledningen till att man inledde konflikten.. På vägen har t ex Helsingborgs lasarett sparat ett par miljoner om dagen, de strejkande får 80% av sin grundlön (utan ob osv) och nu blir dessutom en hel del semesterperioder förskjutna.. Om det blir någon semester alls när 1000-tals operationer ska "jobbas in"..

Jaja, så går det när man sätter en flock klimakteriekossor vid förhandlingsbordet.. (wiiii girlpower) :hihi

...

Last edited:
...att livet är allt bra gött och leva ibland! =)

Solen och värmen får mig alltid att le..... :)

Mannen på jobbet, stora barnen i skolan, lilla barnet på dagis....
Huset är städat och allt är redan fixat. Har inte ett enda måste på hela dagen. Ska bara umgås med solstolen och poolen tills ungarna kommer hem. :) :) :) Såna här sköna dagar som dyker upp ibland ger mig alltid ett leende... :)

Bara att solen skiner, jag är frisk och hel (likaså mina fordon har fått stå ifred, efter en tids vandalisering), i god form, inte har ont någonstans, är lycka i sig, anledningar att vara nöjd.
Men imorgon är lyckan total. Vad jag har väntat. Imorgon kommer min nya själ och mitt hjärta! Schäfern! kommer att vara här efter 400km körning (tur/retur) och 144 timmars väntan sen sist jag såg den.:kär :2cool

*Now it´s my time...My time to breath Dream of the sky..*

Bara att solen skiner, jag är frisk och hel (likaså mina fordon har fått stå ifred, efter en tids vandalisering), i god form, inte har ont någonstans, är lycka i sig, anledningar att vara nöjd.
Men imorgon är lyckan total. Vad jag har väntat. Imorgon kommer min nya själ och mitt hjärta! Schäfern! kommer att vara här efter 400km körning (tur/retur) och 144 timmars väntan sen sist jag såg den.:kär :2cool

*Now it´s my time...My time to breath Dream of the sky..*

Det är nu rännskitan slår till, med full kraft, som en blixt från klar himmel....bara för att påminna dig om att vara tacksam! :tummenupp

Ska plugga på högskolan till hösten.. tihi..

Magnus 38: "jag har guldkort och får handla på systemet".. :brynad
Bimbo 19: "jag har feta pattar och dålig självkänsla.. ligga?" :tuttar

Back