Vad fick dig att le idag?

Jag log åt vår häst som hade gått i en lerig haga hela dag och hade dessutom rullat sig i leran, resultatet av detta blev att han gnuggat in en massa lera i ansiktet och öronen och när jag tog in honom och borstade honom ren så blev han så glad och sprallig,,,, :)

Jag log åt vår häst som hade gått i en lerig haga hela dag och hade dessutom rullat sig i leran, resultatet av detta blev att han gnuggat in en massa lera i ansiktet och öronen och när jag tog in honom och borstade honom ren så blev han så glad och sprallig,,,, :)

Lät som hästen hade en heldag på spa. :)

:) ler fortfarande pga en kollegas kommentar i torsdags natt :D
hhoohhooo aja jag fattar i alla fall :D

Känner att jag har träningsvärk idag. Då kan jag le eftersom det kommer som ett resultat av gårdagens premiärtur i sörmland. resultat: 30 mil. :)

Log när jag gick ner till vårat (snart) nya sovrum och insåg att det är faktiskt inte så överväldigande mycket kvar innan det är klart. :)

En till som sett ljuset från ett annat perspektiv :tummenupp

Bifogat

• head.jpg
    head.jpg
    11.3 KB · Visningar: 211
Fan det är härligt med måndagar. Morgonkaffe ute i solen och ledigt hela dagen gör gott för själen :tummenupp

Mitt nya skinnställ från PSI. Helt grymt och sjukt snyggt. Sitter i det just nu.. frågan är bara om jag kommer ur det. Blir att töja lite.

Något som borde ligga i förbannad tråden är att jag borde nu loosa 6 kilo för att få en optimal vikt på hojen. Ungefär det skinnstället väger. Annars blir det alldeles för mycket.

Idag sitter jag hemma och snorar, näsan rinner hela tiden typ, men detta fick mig att asgarva precis -> länk

Jag ler lite åt att om hunnrra år så finns det ingen som minns varken mig, dig eller den här jädra mardrömmen vi befinner oss i. :emo

Va fan ska dom bidra med? Dustin

Dustin är en handdocka som säger alla fula fräcka saker som man inte får säga i katolska strikta irland och han pruttar och rapar..You gotta love Dustin!
Jobbade i en leksaksaffär på Irland under julrushen för ca 8 år sedan. Dom hade årets julklapp. En talande Dustindocka. Jag gjorde slut på alla Dustindockors batterier innan dom var sålda...underbart! jag hade så jääävla kul. GO ON YA GOOD THING...BUUUURP!

Ja lagade tjejens bil o gav den en liten service för de humana priset av 300 + ett par timmars jobb, de fick mig att le när hon blev så glad efter att ha varit smått desperat o trott den va redo för skroten :)

Jag log åt en av mina chefer idag.
Dom har en kund som vägrar betala för utfört arbete+material.

Jag frågade lite försiktigt hur de gick med den där kunden i fråga varpå chefen svarar:
"Menar du den där jävla tjockisen?"

Jag kunde inte låta bli att asgarva pga de sättet han slängde ur sig svaret på, han fattar vad han har sagt och börja garva han också.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman