Vad fick dig att le idag?

Log när dagens långa undersökning var klar. drog därefter en runda på stan och shoppade lite.
Resulterade i en tjock långärmad kanonsnygg tröja, två t-shirtar och ett bälte. Helnöjd med mina fynd :)

Mitt måttsydda skinnställ är färdigt =)
Hoppas bara jag kommer i det :va

Men hallå där, det är ju måttsytt....då ska du komma i :)

Man kan aldrig vara riktigt säker.. Vem vet jag kan ha mätt som en kratta och som AndreasNo skriver här över så vet man aldrig om det har satt sig något extra kilo någonstans.

Man kan aldrig vara riktigt säker.. Vem vet jag kan ha mätt som en kratta och som AndreasNo skriver här över så vet man aldrig om det har satt sig något extra kilo någonstans.

Om inte annat så verkar magen funka med automatik. Så fort någon/något närmar sej den, då sugs den in.......minst 6 cm! :confused:

Last edited:
Om du inte ljugit om dina mått bör det väl gå vägen? :tungan

Det påminner mig om hon som dog i en bungy-jump olycka, hon slog ihjäl sig mot backen...

Hon tyckte att instruktören var skitsöt, så när han frågade hur mycket hon vägde drog hon av lite för att inte verka fet, varpå snodden töjde sig mer än förväntat när hon hoppade... :D

Ibland ska man nog hålla sig till sanningen, även om det svider lite..

Kan vara en skröna/modern myt, men kul är den!

Det påminner mig om hon som dog i en bungy-jump olycka, hon slog ihjäl sig mot backen...

Hon tyckte att instruktören var skitsöt, så när han frågade hur mycket hon vägde drog hon av lite för att inte verka fet, varpå snodden töjde sig mer än förväntat när hon hoppade... :D

:3freak Näh

Ha ha där fick du mig..

Ivrig på tangenterna, missade det vita..

Jävlarns. Hur gammal är din vän? Vad bra att operationen gick vägen!
Hoppas han blir bra!

Håller med. Det är bra med ett liv så att man kan leva.

56 vill jag minnas.
Andra vännen i 55-60års åldern som fått tumör som påverkat synen.
Förra blev frisk.
Fysiskt.
Tog psyket på honom att inte veta om synen skulle komma tillbaka.
Som vanligt:
Halva handikappet sitter i huvudet.

Låter mytiskt.
Men:
Vet att det var populärt att ljuga om vikten för att komma närmre marken.
Var en kille, i Tyskland vill jag minnas, som lurade i tivolitattaren att han bara vägde hälften av vad han verkligen vägde.
Knappt bandet sträcktes innan face-planten.

Har aldrig förstått tjusningen med dylika övningar.
Jag backar sällan för risker, men vill känna någon sorts kontroll.

Last edited:
Betänk att förlorad vikt kommer från tuttarna, tjänad vikt sitter på magen och låren.
Går alltså inte att efterjustera.

Log brett när hojen startade snällt idag, utan att tjura, efter vinterns vila i garaget..:) ..hade just bytt bromsbelägg o luftat bromsar, och årets första minimala tur (200 m på grusväg:rolleyes: ) blev i snålblåst o regn- men med vårkänslor ändå!

fick se en fin tös som sålde semlor i dag men kommer nog aldrig få se henne igen :P men jag fick se henne de gör mig glad :)

Log brett när hojen startade snällt idag, utan att tjura, efter vinterns vila i garaget..:) ..hade just bytt bromsbelägg o luftat bromsar, och årets första minimala tur (200 m på grusväg:rolleyes: ) blev i snålblåst o regn- men med vårkänslor ändå!

Fint!

Jag startade upp min idag också och åkte ett varv i garaget..

Snart så!!

Log idag när jag upptäckte att jag kunde svälja utan att det kändes som om min hals hade besök av 100 spikar :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman