Vad fick dig att le idag?

B som i BÄSTA menar du då antar jag :tuttar

Jo, vi kan säga det iaf :pannkyss.

Idag blev jag glad över att jag ännu en gång drömde om en tur på förra hojen...efter några sekunder insåg jag att det ännu en gång bara var en dröm, suck!

Ullis snubbe kom förbi (argh, har glömt nicket) och och bjöd på negerbollar! Det tackar vi för! :tummenupp

Bifogat

• Ullis pojkvän.JPG
    Ullis pojkvän.JPG
    41.2 KB · Visningar: 75

Tack. Va otacksamt av mig att inte ens komma ihåg nicket när han bjuder på negerbollar å allting! :mad: :(

Det kom ett fint foto från Wille Schenning idag där han tackar för det gågna året.

Jag känner mig otroligt populär idag! Det gjorde jag iofs igår också. Och i förrgår.

Story of my life.

wille-foto.jpg

Last edited:
Tack. Va otacksamt av mig att inte ens komma ihåg nicket när han bjuder på negerbollar å allting! :mad: :(

Det kom ett fint foto från Wille Schenning idag där han tackar för det gågna året.

Jag känner mig otroligt populär idag! Det gjorde jag iofs igår också. Och i förrgår.

Story of my life.

Ja, nu jeflar får du bjuda tillbaka mångdubbelt! :mad:

Det faktum att jag nästan överlevt en vecka på nya jobbet trots att jag mer eller mindre blivit ihjälslagen genom luren av arga byggherrar.
Det faktum att jag var och provkörde en bil som förhoppningsvis kommer vara min snart.
Det faktum att jag inte hann äta lunch... *oops fel tråd*
Det faktum att jag... kommer inte på mer nu.. två bra saker iaf...

Glad att jag orkat min arbetsträning. Började igår och både gårdagen och dagens arbete gick ganska så bra :)

Nej, men Budapest. :kia

:tuttar

Har inte fastnat nämnvärt för de ungerska herrar jag träffat så jag ska kolla in gruppen "svenska ambulanssjukvårdare" först, eller en av dem iaf, det räcker nog för att dra slutsatser om dem alla... och passar det inte får det bli "sjukgymnaster från malmö" :tungan

Båda får mig le så va fan. :D

Last edited:
Ler åt att ignorefunktionen är så bra...när man kopplar bort den så får man en, valmers..:zpy , .så ignore kopplar man på igen. Då är allt så bra igen.:D

Last edited:
:tuttar

Har inte fastnat nämnvärt för de ungerska herrar jag träffat så jag ska kolla in gruppen "svenska ambulanssjukvårdare" först, eller en av dem iaf, det räcker nog för att dra slutsatser om dem alla... och passar det inte får det bli "sjukgymnaster från malmö" :tungan

Båda får mig le så va fan. :D
Varför ens offra tid på svenska killar när det finns ungrare?

Ler åt människors idioti....

:)

Ja, va fan ska man göra då? :va
Man kan väl bara le och hoppas de är lyckliga i sin dumhet.... :huvet

Å jag ler STORT åt att livet är så himla rättvist!! Man får vad man förtjänar helt enkelt.... :tummenupp :yoparty

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...