Vad fick dig att le idag?

Jag log nu när min lampa i badrummet tändes 45 miuter efter att jag tryckt på knappjäveln..det tar längre o längre tid varje dag:näsblod
Jo jag vet att jag skall byta glimtjofräsar men då måste jag skruva isär den äckliga armaturen..:rolleyes:

Jag log nu när min lampa i badrummet tändes 45 miuter efter att jag tryckt på knappjäveln..det tar längre o längre tid varje dag:näsblod
Jo jag vet att jag skall byta glimtjofräsar men då måste jag skruva isär den äckliga armaturen..:rolleyes:

Det är snarare röret som är slut inte tändaren :mattias (Om det står å blinkar)

Om det är heldött och sen tänds så kan det vällan vara tändaren...

Jag är fantastiskt glad trots att jag stått inomhus och målat hela helgen, men min lilla stuga som jag får disponera kommer att ge mig många mysiga sommardagar när jag är klar med den.

Bifogat

• PICT7683.JPG
    PICT7683.JPG
    62.6 KB · Visningar: 74
  • PICT7768.JPG
    PICT7768.JPG
    104.2 KB · Visningar: 79
Att det var mockat och klart när jag kom till stallet idag. Bara att fixa hästen och ge sig ut på en riktigt lång tur istället. Jätteskönt! :)

Idag har ja spacklat alla skarvar i min sängstomme... så nu väntar ja på att det ska torka så ja kan slipa och måla :banana

Idag var jag och provsvetsade på Volvo. Fick jobbet! Det gjorde mig glad...

Ännu roligare ska det bli imorgon och se min nuvarande chefs min när jag säger upp mig.:yoparty

Har det gått så vilt till i sängen att den gått sönder? :brynad

:tuttar :rolleyes: :notme

Fick en hemma byggd sängstomme när ja flyttade, för den gamla va bara skrot, men ja har inte haft tid att klä den med tyg som tanken va. Så nu blir det spackel och färg tills vidare. :) vågar inte svara på om skarvarna blivit större med tiden dock.... :gnissla

:tuttar :rolleyes: :notme

Fick en hemma byggd sängstomme när ja flyttade, för den gamla va bara skrot, men ja har inte haft tid att klä den med tyg som tanken va. Så nu blir det spackel och färg tills vidare. :) vågar inte svara på om skarvarna blivit större med tiden dock.... :gnissla

Jomen hejsan svejsan, du får komma med någonting bättre än sådär. :gnissla

Själv har jag varit normalglad idag på tal om ämnet.

Jag log som fan när jag drog en Porshe 911 (vet ej moddel, såg ganska ny ut) med husan i eftermiddas. Nu vet ju inte jag hur mycket han gasade man jag åkte ifrån han ifallfall :) :yoparty

Alltså jag glömde aldrig den där ankan du hade i badrummet, den var ascool.
Så när jag såg groggankan så var jag tvungen att köpa den :)
Visste dock inte att dom var SÅ välmatchade..fan mönstret var ju exakt :O

U better häv groggänk reddi när jag o Pallas våldgästar Götet om en dryg månad gosse!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman