Vad fick dig att le idag?

Det ringde på dörren hemma så jag gick o öppnade. Hade visserligen bara kalsongerna på mig men jag trodde det bara var grannen. Blev lite förvånad när jag såg att det inte var grannen utan två söta 13åriga tjejer som ville sälja några majblommor…

Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv efteråt. Undrar om jag klassas som peddo, blottare eller äckelgubbe nu av dom.…

Om allt går som det ska... får jag köra två heldagar på Anderstorp den 30 april och första maj. För att detta ska hända ska min hoj starta och någon av mina arbetskamrater ska täcka upp för mig och jobba min kväll.

Håll tummarna!!!

Om allt går som det ska... får jag köra två heldagar på Anderstorp den 30 april och första maj. För att detta ska hända ska min hoj starta och någon av mina arbetskamrater ska täcka upp för mig och jobba min kväll.

Håll tummarna!!!

:vavarejasa ;)
Om ingen täcker upp ditt skift kan du ju bli akut jättesjuk :nicka
Moralkärringar undanbedes :)

:vavarejasa ;)
Om ingen täcker upp ditt skift kan du ju bli akut jättesjuk :nicka
Moralkärringar undanbedes :)

Jag ska försöka ge dom en deal som dom inte kan motstå.
Alla hatar att arbeta helger uppe hos oss. Jag tar gärna deras söndag den 6 maj om dom tar min måndag kväll. Det borde dom inte kunna motstå. Hoppas inte iallafall.

Jag log av en kund som BRUKAR vara en riktig ragata:sissy:arsele ..fast idag bestämde jag mig att jag skulle FÖRSÖKA ge honom en chans och påpekade att han hade en snygg tröja..vilket han nästan hade ;)

Han blev skitglad och yttrade snälla ord till mig och sade att jag fått honom att le och att hans dag hade varit skit innan men nu var han glad. Då blev jag glad..trodde aldrig att han o jag skulle le i samma rum..någonsin:D Det finns hopp för mänskligheten!

Log o blev glad i morse, när jag vaknade o ögonen hade slutat rinna.:) Laseropererade ögonen igår, o ögonen blev så irriterade att tårarna bara rann, rann, rann (gjorde inte ont, skavde mest bara). Vaknade i morse och såg ut som en groda m svullna ögon:näsblod , men är ändå jätteglad! :tummenupp Synen är t o m helt oki, o det blir bara bättre. Så nu är det slut m glasögon! :lycklig Tror dock att jag var den enda i det mulna o regniga Gbg som hade solglasögon i morse :rolleyes: (fortf rätt ljuskänslig)

Idag blev jag väldigt glad. Insåg att det inte alls var kopplingsras utan bara drivaxelknas. Ca 5 lax billigare :)

Last edited:
Bokat biljett ner till malmö för att träffa söt :D:kär

Haha, det är bra. Lura honom att det verkligen är nåt. Jag vet att det är du och jag, baby. "Åkturen" jag fick sist lär jag inte glömma i första taget.. You dirty little thing. :flirt

Log o blev glad i morse, när jag vaknade o ögonen hade slutat rinna.:) Laseropererade ögonen igår, o ögonen blev så irriterade att tårarna bara rann, rann, rann (gjorde inte ont, skavde mest bara). Vaknade i morse och såg ut som en groda m svullna ögon:näsblod , men är ändå jätteglad! :tummenupp Synen är t o m helt oki, o det blir bara bättre. Så nu är det slut m glasögon! :lycklig Tror dock att jag var den enda i det mulna o regniga Gbg som hade solglasögon i morse :rolleyes: (fortf rätt ljuskänslig)

Vilken form av operatation gjorde du?
Något du skulle rekommendera till en annan?

Edit: :brynad

Haha, det är bra. Lura honom att det verkligen är nåt. Jag vet att det är du och jag, baby. "Åkturen" jag fick sist lär jag inte glömma i första taget.. You dirty little thing. :flirt

Herregud killen....

Fatta att du inte kan få mig:D :D :D

Och det är han som kommer få "åkturen" :yoparty

:rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT