Vad fick dig att le idag?

Frågan är väl snarare när han dumpar dig igen, det är fan lite stalker-varning på dig som du ligger på.

Jag kommer nog att le stort om två veckor när du gråter ut igen för han har hittat nån annan att tömma sig i.

stalker varning tar jag mer än gärna för denna killen :yoparty
Han är fan mig värd det så:tungan :rolleyes:

jajaja....släng dig i väggen eller något va:huvet

Sitter här med ett stort leende.....

Plockat ihop hojen,tvättat av den och tagit premiärturen. :yoparty

Imorrn blir det väl mer åka.....turen idag kändes mest som man hade en planka innanför skinnstället :rolleyes: ..lite läskigt med allt grus som ff inte är bortsopat.

//Lillan

Att vakna i god tid å hinna ta vara på "morgonen" Att inse livets viktiga är en nära. Sen, Lugnt kliva ut från huset, starta motorgondolen, glida lugnt å värma upp motorn till arbetstemperatur. Lagom när motorvägen tar vid så låser man cruiescontrollen på 170+.:D

Leeeee hela vägen till dagens arbete, å hinna itid.:D

Frukostbordet serverat, blir en underbar dag.:D

Vädret såklart. :tummenupp

Har större delen av dagen legat på ungarnas jättestudsmatta och solat. Väldigt praktisk grej. Mjuk och skön att ligga på. Å så kommer man upp en bit från marken och slipper därmed många bugs.

"Nej ungjävlar ni får hoppa när solen gått ner, Kia ska sola först...." :yoparty :D

(inga ungar hos oss den här veckan så jag kan faktiskt låna den utan sura miner...) :D

Hittade en riktigt sjysst pr0n-röd tapet på Flügger idag som ska bli fondvägg bakom sängen.

Det kommer att bli magiskt. :tummenupp

Hittade en riktigt sjysst pr0n-röd tapet på Flügger idag som ska bli fondvägg bakom sängen.

Du e snart 50... sluta me IRC pr0n-lol-rofl-blablabla skiten.
De e fan värre än särskrivning.

----

Ja ler för ja skyndade mig hem på de fina vägarna för o hinna hem te hockeyn som ja trodde börja 16, men de gjorde den inte så nu kan ja käka lite sen åka ut o åka lite till :)

----

Ja ler för ja skyndade mig hem på de fina vägarna för o hinna hem te hockeyn som ja trodde börja 16, men de gjorde den inte så nu kan ja käka lite sen åka ut o åka lite till :)

Hockey, på tv ? skämtar du..?? åså snackar å klagar du över att ingen puma vill ha dig..töntstämpel bara lyser i pannan...:D

PORR studio :tummenupp

Last edited:
Nej jag körde inte moppe idag, däremot log jag (inte) när jag upptäckt att drysen utnyttjat min användare. Jag hoppas det fick er att le.. :huvet :huvet

:)

Last edited:
Ja loooog uta helvete, va hemma hos morsan förut.

Lillbrorsan på snart 2 förknippar allt tvåhjuligt med "deas" :D

o han drog till me ett "brrr brrr brrr" motorljud.. :rofl

----

Du är ju vuxen nu, du borde kunna stava gubben :pannkyss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...