Vad fick dig att le idag?

Först log jag för att mitt nya jobb verkar bli så bra som jag hoppats och sedan log jag när jag kom hem till mina barn och sambo. :)

När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt. :näsblod

Efter lite snabbt resonerande kom jag fram till att det skulle kunna fungera ändå om jag tog det mest optimala spåret och hängde av så mycket jag kunde. Det fungerade, tack och lov. Då log jag. Snygg syn det hade varit, en kraschad sjuksköterska på en stulen sparkcykel med ett faecesprov i cykelkorgen.

När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt. :näsblod

Efter lite snabbt resonerande kom jag fram till att det skulle kunna fungera ändå om jag tog det mest optimala spåret och hängde av så mycket jag kunde. Det fungerade, tack och lov. Då log jag. Snygg syn det hade varit, en kraschad sjuksköterska på en stulen sparkcykel med ett faecesprov i cykelkorgen.

Ett riktigt spårval är alltid en källa till glädje . :tummenupp

När en plogbilschaufför släppte förbi mig idag, på ett aktivt sätt. Högerblink för att visa att det var fritt, och dessutom vinklade han plogen så mycket det gick för att lämna plats.

Alla borde hjälpa varandra i trafiken istället för att för att vara arga! Det är mycket roligare.

Att ÄNTLIGEN fått börja jobba igen efter en längre sjukskrivning p,g,a benbrott.Att man sen drog hem en pokerturnering alldeles nyss gjorde ju inte dagen sämre.Blev en hyfsad festarkassa till lördagens SH-pub:tungan .

När jag testade en släktings snöskoter, och när jag var ute på isen och drog på gasen och skidorna lyfte :yoparty när jag hade saktat ner så log jag ordentligt brett :D

Jag tog ut doktorn idag för lite skoj. De hemmagjorda dubbdäcken fungerade över förväntan och jag tog mej fram även i den djupaste snön!!!
Fan vad kul det är att köra hoj på vintern! :yoparty

2789851 När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt. :näsblod

Skriv bajsprov så att vi lekmän förstår.

Back