Vad fick dig att le idag?

Biturbo skrev:
2651029 Jag ljög.. Ni fick mig att le.. Men i övrigt var det en riktig skitdag.

Men grattis.....som fan då, i EFTERSKOTT!!! :födelseda

Jag flinade gott kan man nog säga, då jag insåg att jag ALDRIG NÅGONSIN kommer att behöva kolla i min mattebok igen. Yhihaaaaaaaa!

/// Ullis :cdevil

Last edited:
Ny arbetskamrat idag:tuttar
Så nu hoppas man slippa jobba så mycket övertid och någon som
fattar vad man pysslar med om dagarna:tummenupp

Ullis skrev:
2651039 Men grattis.....som fan då, i EFTERSKOTT!!! :födelseda

Jag flinade gott kan man nog säga, då jag insåg att jag ALDRIG NÅGONSIN kommer att behöva kolla i min mattebok igen. Yhihaaaaaaaa!

/// Ullis :cdevil

Tack och bock...

jag antar att du klarat något prov eller så då.. Jag får väl grattulera till det dådå!

Alla hundar på hundmässan, speciellt den jättetrötta Dogo Argentino-tiken som bara orkade hälsa lite snabbt innan hon la sig och vilade, och den inte speciellt trötta Bullmastiff-hanen som både ville pussas och sitta tryckt mot mig med sin stora kropp.

När jag tog bort Backspeglarna på min nya gsxr 1000 -03 och såg att den blev ännu snyggare utan dem.

OLJEKYLD GSXR skrev:
2652492 Alla hundar på hundmässan, speciellt den jättetrötta Dogo Argentino-tiken som bara orkade hälsa lite snabbt innan hon la sig och vilade, och den inte speciellt trötta Bullmastiff-hanen som både ville pussas och sitta tryckt mot mig med sin stora kropp.

Ahaa du var oxå där!
Jag var där med min samojed, vann andra pris! :D *stolt*

Iron_Elin skrev:
2652632 Ahaa du var oxå där!

Andra pris, vaddå? BIM eller? Grattis isf...

Jag log skadeglatt när Jossan fick en dusch framför min dator!:D
Jossan, NEJ! :D :D

/Carin

Last edited:
OLJEKYLD GSXR skrev:
2652492 Alla hundar på hundmässan, speciellt den jättetrötta Dogo Argentino-tiken som bara orkade hälsa lite snabbt innan hon la sig och vilade, och den inte speciellt trötta Bullmastiff-hanen som både ville pussas och sitta tryckt mot mig med sin stora kropp.
Jag log av en söt liten tjock hund :tungan som inte fick komma med till mässan :krama

Iron_Elin skrev:
2652632 Ahaa du var oxå där!

Såg Samojederna..synd att jag inte visste det..hade ju hejat :hej Grattis till priset och en vacker hund :yoparty

Last edited by a moderator:
När jag välte min gpz900 motor på min fot, svor som satan och då kommer hunden och börjar hoppa och bita i min tröjja. Kunde inte hålla mig :D

Edit : mycke hundar blire

Leende 2 : När jag åt en lussebulle och märkte att det inte var några russin i den :yoparty

Last edited:
watson skrev:
2652703 Andra pris, vaddå? BIM eller? Grattis isf...

Jag log skadeglatt när Jossan fick en dusch framför min dator!:D
Jossan, NEJ! :D :D

/Carin

Nä hon tävlade mot juniorerna :P

Nursey skrev:
2652823 Jag log av en söt liten tjock hund :tungan som inte fick komma med till mässan :krama

Såg Samojederna..synd att jag inte visste det..hade ju hejat :hej Grattis till priset och en vacker hund :yoparty

Ja det hade ju vart kul, Freja hade säkert uppskattat det hon med! ;)
Tackar!

Last edited:
Jag ska kolla saldot på kontot nu efter krogrundan igår.
Vi får se om jag ler inom kort, alternativt går och dör.

Edit: Jepp, ler från öra till öra nu! Jeflar så skönt att man är en städad herre.

Last edited:
Va på julgalan och stillade mitt behov av att se och känna på lättklädda damer :D Hade det inte varit för Christer Sjögren så hade kvällen varit den bästa hittills. Tydligen så kan man ha kul trots att man är nykter.. :tummenupp

Back