Vad fick dig att le idag?

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Vad som får mig att le idag är att jag inser hur mycket jag måste tacka alla mc förare och mc intresserade för visat intresse! Vi arrangerar Xtreme Speed Festival 2013 i år. Alla ni där ute! Tack för att ni får mig att le och kicka ännu hårdare. Fan det ska bli så j-a bra! Kolla in eventtråden ;)

Ha en underbar kväll/natt alla ni fina människor! :rock
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Log lite när jag tankade Sprintern idag efter första långkörningen i den, det blev drygt 70 mil idag för att släppa hammaren och leka chaffis för en dag och leverera gods.
1.05l/mil hade den dragit med 40 mil lugn körning då vädret var mot mig idag. Det var måttligt spännande att åka på bredden på E20 idag när det blåste en jävla massa sekundmeter och det var blankis på vägen då saltbilen inte hade hunnit ut. 80km/h i drygt 10 mil, nu vet jag hur Volvoraggare känner sig i sina Epa-traktorer...
Men så tankade jag fullt nu ikväll igen och då hade den genast dragit 1.25l/mil, jag hade betydligt tyngre gasfot på hemvägen. Men ändå helt ok för en bil på 2,7 ton och som är hög som ett as.

Så om ni såg en stor jävla Merca sprinter på bredställ mellan Arboga-Mariestad idag så är sannolikheten stor att det var jag.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Mycket givande möte med min "mentor" idag, rätade ut massor av frågetecken :) Så nu är jag på banan igen!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Har införskaffat kutarkläder och testade springa i sådana för första gången i mitt liv idag.


Att jag inte gjort det tidigare!
Säsongen blir ju ett par månder längre och man slipper vara skyblöt halvvägs!
Lätt välinvesterade pengar.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag träffade en satanist igår på krogen som bad folk sticka därifrån eftersom han störde sig på dom. Jag sa att om han säger så till fel person så skulle han mycket väl kunna åka ambulans efter stängningsdags och inte taxi. Det gör inget sa han, han hade varit med om det förut, "Man måste ju säga vad man tycker", sa han :lol
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Man vet att man tittat för mycket på Cougar Town när man säger att man vill vara ledsen en stund och inte "dumb and happy like always"... xD
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top