Vad fick dig att le idag?

Flickvännen har Queen- Fat Bottom Girls som ringsignal. :D

Hon vet att jag gillar den. Låten alltså... :rodnar

Varit ute o kört på bogesundsvägen i 4-5 timmar, och börjar faktiskt få någorlunda ordning på hela spårvalsbiten! :D

Då va det du som skappade ångest över att min hoj inte fungera.. jefla stil ;)

En lugn helg i skärgården att reflektera över livet i goda vänners lag. Får mig att små le :)

Då va det du som skappade ångest över att min hoj inte fungera.. jefla stil ;)

En lugn helg i skärgården att reflektera över livet i goda vänners lag. Får mig att små le :)

Ja jag var nog ganska ensam om att köra med övningskörnings-reflexväst där idag, så jag var nog lätt att känna igen :tungan

Sade upp mig från jobbet idag. Wooh. Vilken lättnad. Nu ska man bara se till att få ner allt i lägenheten i lådor, elda upp 2/3 av det och sedan packa resten i bilen man inte har och köra upp det till bostaden man inte har och sedan börja på jobbet man inte skrivit under papprena för än. :D
Jävlar vad jag är bra på det här med planering!

Fasen vad alla säger upp sig till höger och vänster. Det har jag också gjort :)

Sade upp mig från jobbet idag. Wooh. Vilken lättnad. Nu ska man bara se till att få ner allt i lägenheten i lådor, elda upp 2/3 av det och sedan packa resten i bilen man inte har och köra upp det till bostaden man inte har och sedan börja på jobbet man inte skrivit under papprena för än. :D

Grattis :krama
Välkommen till fröken planeringsmästare! Men inte för det spelar någon som helst roll... jag har misslyckats kapitalt med det här projektet att flytta TROTS planering... 1 vecka kvar i lägenheten, sen blir det o bo hos vänner. Bankernas hårda krav på försäljning före köp sätter alltså barnfamiljer på gatan - älska banker :gråta Men idag kan jag bara le åt eländet... barnen tycker dock det är mest spännande verkar det som... prova på ett liv som hemlös utan adress borde fler prova på :hej Ja ja... blir en erfarenhet rikare :fakta

Blire sthlm ällä?

Träningsvärk i nästan hela kroppen efter en bra helg.
Fredag klättrades det på vägg, lördag gym och söndag KNIX i Eskilstuna.
Man känner att man lever och är för kort för sin kroppsmassa. :)

Hmm, kanske dags att tänka mer på vad man stoppar i sig framöver?
Träningstråden, här kommer jag!

Grattis :krama
Välkommen till fröken planeringsmästare! Men inte för det spelar någon som helst roll... jag har misslyckats kapitalt med det här projektet att flytta TROTS planering... 1 vecka kvar i lägenheten, sen blir det o bo hos vänner. Bankernas hårda krav på försäljning före köp sätter alltså barnfamiljer på gatan - älska banker :gråta Men idag kan jag bara le åt eländet... barnen tycker dock det är mest spännande verkar det som... prova på ett liv som hemlös utan adress borde fler prova på :hej Ja ja... blir en erfarenhet rikare :fakta

Äsch, det är ingen fara. :D Det är inte första gången jag gjort en liknande flytt. Snarare tredje gången.
Blire sthlm ällä?
Jomän.

Nya jobbet fick mig att le.
Knappt jobbat halva dagen och hela gänget får varsin bärbar dator.
"-Det här är er arbets-dator. Glöm inte bort att ta med den hem ikväll."

Gratis tre-rätters lunch och gratis kaffe. Kommer gilla SAP.

:P

Nya jobbet fick mig att le.
Knappt jobbat halva dagen och hela gänget får varsin bärbar dator.
"-Det här är er arbets-dator. Glöm inte bort att ta med den hem ikväll."

Gratis tre-rätters lunch och gratis kaffe. Kommer gilla SAP.

:P

Sitter med SAP och har gjort i 5 år, tro mig, kärleken är kortvarig ;)

En ventilerad skiva som separerat och där man fortsatt att köra är min teori.

De har alltså använt skivan tills "ena sidan" slitits bort, så kvar är skivans bakre sida samt ventileringsförstärkningarna? Mer eller mindre en halv ventilerad skiva kvar?:va

Sitter med SAP och har gjort i 5 år, tro mig, kärleken är kortvarig ;)

Jag behöver bara tidsskriva i SAP, men efter min första timida kontakt med missfostret kom jag fram till att jag gillar det lika mycket som jag hade gillat att hitta en spya i sängen när man ska gå och lägga sig efter en hård arbetsdag. Å andra sidan, det kanske är bättre att jobba som utvecklare av SAPsystem än att använda dem? :D

Back