Vad fick dig att le idag?

Saxat från ett irländskt hojforum.
Caught two scumbags trying to break into my shed @ 4am. Garda where very quick getting here but not quick enough to prevent one of them ending up in the hospital. They are getting charged with aggravated break an entry possesion of a dangerous weapon

Har varit mycket hojstölder de senaste veckorna. Dags att samla ihop till tårta...

My name is Earl-spellista på spotify. Många klassiker det var ett tag sedan man hörde...

George Thorogood- Who do you love?
Queen- Fat bottomed girls
ELO- Hold on tight
WAR- Low rider

För att nämna några.

Blir litet gladare och piggare med schysst musik såhär på lördagsförmiddagen när regnet faller.

Det som fick mig att le idag var att frågan på startskärmen här på Sh är felstavad! "Skulle du saknas" Svaret är ju Nej för JAG kommer ju inte att saknas för att OT delen försvinner! Men om det ska stå saknas så tar jag tillbaka vad jag skrev...

Det som fick mig att le idag var att frågan på startskärmen här på Sh är felstavad! "Skulle du saknas" Svaret är ju Nej för JAG kommer ju inte att saknas för att OT delen försvinner! Men om det ska stå saknas så tar jag tillbaka vad jag skrev...

Du behöver nog inte ta tillbaka något.

Kul om dom hade frågat om folk hade saknat det engelska forumet, antar att det inte är det mest besökta.

Isak 1.jpg

Nu ska den bli klar! Work work! :)

Rita är kuuul! :D Borde ta mig tid till det oftare...

Edit: KLAR!!! Fy fan vad skönt! :D

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul