Vad fick dig att le idag?

Efter magknutar och tappad matlust pga. fruntimmersbekymmer så börjar äntligen tiden göra sitt till och läka!

Man inser ju att sommaren står för dörren, Dustern ska det gasas helvet med och det är bara en fråga om tid tills flickorna struttar runt i kort-kort. :)

Tycker du ska va glad ändå. Nykomlingar som verkligen kan lira boll är ju nått att va stolt över, samt att det var mkt publik! 7500 ca var det va? :)

jo jag blev possitivt överraskad hur bra dom spelade och hur många som drog ändan dit:) synd bara att keepern hade tvålat handskarna bara:mad:

Bell sms:ade och berättade att hon sett Rossi vs Lorenzo på wimp och att det var.

Awsome :yoparty

Stolt =D

Hittade ett par jeans av utgången modell efter litet letande på nätet och fysiska butiker. Den modell som av alla tidigare provade jeans passat mig bäst hittills.

Köper två par jeans typ vart fjärde år, så modeller både kommer och går utan min vetskap. Arbetskläder sparar privata klädkontot. :)

Om någon jeansguru sitter inne med tips om jeans med låg midja, "originalblå" (Jag vill själv slita in mina jeans.) och bootcut får ni gärna tipsa mig. Märke är totalt oviktigt men pris bör vara under 1500:-

Denna dagen har inte kunnat bli bättre. Dagen börjar med rehablitering träning, skönt att få ordentlig hjälp för mina besvär.
Sen kommer man hem slänger på sig mc utrustningen och blir upplockad av en snäll själ :) kom hem för två timmar sen från åkturen, tror jag log mer än en 3 åring på julafton :P
Sen blev det ett varmt bad och nu ligger man i sängen och ska se film :)

Om någon jeansguru sitter inne med tips om jeans med låg midja, "originalblå" (Jag vill själv slita in mina jeans.) och bootcut får ni gärna tipsa mig. Märke är totalt oviktigt men pris bör vara under 1500:-

Låg midja för att kunna visa myntspringan ordentligt där bak? :rolleyes: :hihi

Last edited:
7085018753_f1a0725187.jpg

Låg midja för att kunna visa myntspringan ordentligt där bak? :rolleyes: :hihi

Naturligtvis! :) Plus att buken kan hänga över linningen sådär "långtradarchaffis-sexigt". Då kan man stoltsera med att ha samma storlek i midjan år efter år. :D

Skämt åsido, nä inte alls. Gillar inte häng och inte heller hög midja. Bär ofta grova kängor så bootcut är praktiskt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti