Vad fick dig att le idag?

Minen på läkaren och dennes elev när jag förklarade att såret i pannan va efter att jag med en grillkniv försökt operera ut en fettknöl jag fått från ett gammalt slagsmål :fyllisar

Minen på läkaren och dennes elev när jag förklarade att såret i pannan va efter att jag med en grillkniv försökt operera ut en fettknöl jag fått från ett gammalt slagsmål :fyllisar

Ok, bild, eller så svamlar du bara!

Med tanke på att jag va nykter när jag gjorde gaddningen på avataren, så önskar jag att allt sjukt jag gör vore bullshit men tyvärr är det inte det :hihi

Så det är inte tuschpenna på fötterna alltså?

Jag DÖR!!! :rofl:rofl:rofl:rofl

Detta fick mig att mer än le!

Så det är inte tuschpenna på fötterna alltså?

haha nej... :crash
Perfekt när man ligger i sjukhussängen och bara fötterna sticker fram, jobbigt om man har benen i kors bara..

Hmm egentligen har jag lovat att sluta clown mig på nätet men jag e sjuk och har tråkigt...

Jag gjorde den här samtidigt, artisten heter erik(?) och va den på festen som hade bäst betyg i bild..
395874_3099137518088_1253657033_3379565_2068370215_n.jpg

haha nej... :crash
Perfekt när man ligger i sjukhussängen och bara fötterna sticker fram, jobbigt om man har benen i kors bara..

Hmm egentligen har jag lovat att sluta clown mig på nätet men jag e sjuk och har tråkigt...

Uppenbarligen finns det en del konstiga människor på SH... ;-)

Blivit kallad till en första anställningsintervju imorn. Ett jobb jag känner att jag verkligen vill ha :)

Har aldrig varit på en riktig intervju och vet inte riktigt vad jag har att vänta :crash

Hur gör man?
Bara köra på som vanligt och informera dem om att det är högst lämpligt att slussa mig vidare i rekryteringskedjan?

Blivit kallad till en första anställningsintervju imorn. Ett jobb jag känner att jag verkligen vill ha :)

Har aldrig varit på en riktig intervju och vet inte riktigt vad jag har att vänta :crash

Hur gör man?
Bara köra på som vanligt och informera dem om att det är högst lämpligt att slussa mig vidare i rekryteringskedjan?

Tacka för dig när du går och glöm för helvete inte att snyta dig i gardinerna som avslutning.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti