Vad fick dig att le idag?

Ja, det vore nog det som fick mig att dra dit.

Men lite roligt att man skall gå på en mässa för att se på gammelhojar.

Sant. Jag tyckte det var rätt trevligt att kunna provsitta en hel bunke hojar av olika märken utan att behöva flänga mellan mc-handlarna. Alla märken fanns, utom Benelli.

Från ingenstans så ramlar det in ett jobb som passar mig perfekt, dessutom slipper jag flytta :yoparty
Nu är det bara hoppas man blir uttagen för intervjuer och tar sig vidare :D

Nuh blef ja klad.

Jo, det gjorde mig också glad, det hade varit tragiskt vilket museum det än gällde, men nu är ju jag lite saabfanatiker också.

Det finns ju en del bilar som är lite unika där, bland annat den här som bara finns i två exemplar:Global-images-2012-1-17-Saab-Museum-26.jpg

Hoppa av mcen o skulle knalla in o köpa bärs på bolaget idag - minus och man såg ut som ett slitet russin i fejset

Bruden kolla två gånger - sen sa hon "Legg"

Stod 74xxxxxx på det:rofl

Hoppa av mcen o skulle knalla in o köpa bärs på bolaget idag - minus och man såg ut som ett slitet russin i fejset

Bruden kolla två gånger - sen sa hon "Legg"

Stod 74xxxxxx på det:rofl

Jag leggade en brud som ville köpa cigg på jobbet en gång, hon var född 81...:gnissla Men till mitt försvar så var detta omkring halloween och hon skulle på maskerad med heltäckande ansiktsmålning, så detta försvårade åldersbedömningen något...:D Det var inte så att du hade en strumpbyxa eller något annat på huvet, typ "Skulle bara in och handla dricka till festen ikväll efter avslutade bankärenden"?:D Eller jag vet! Du kanske hade glömt hjälmen på??:hihi

Såg Mission Impossible 4 igår.
Mycket bra film som jag rekommenderar. Gå och se den på bio, lätt värt en hundring.
Mikael Nyqvist gjorde en brilljant roll som svensk terrorist.

Last edited:
20.000 kronors-skivan som satt i cd-drajven på jobbdatorn jag slängde i skroten för några dar sen var kvar!

:banana:banana:banana

Fick in en riktigt dryg och gnällig kärring på jobbet som bara körde rakt in i verkstan utan att fråga först just när en annan kollega skulle backa ut en annan bil.
-Du får väl backa ut den då, fräste hon.
Satte mig i bilen, muttrade "jävla ragata" la i backen och vänder mig om för att backa ut, möter två tefatsstora ögon som sitter på en tjej i 8-9-års åldern.

Log när jag insåg att kärringen skulle få ta del av mina åsikter när hon åkt en bit :)

405263_10150616514176869_586421868_10993275_1175834500_n.jpg

Dagens parkering :D :tummenupp

Helg! Tagit ledigt så att jag slutade vid lunch. Sitter åter igen på tåget mot Sthlm och tjejen.

Ska även träffa en höjdare på något företag för en liten arbetsintervjuv. Börjar vänja mig vid tanken på att flytta ifrån Sveriges framsida till Sveriges baksida :p

Livet är rätt gött ändå!

Jag fick ett stort paket dumle för att jag valde extra avfettning till tvätten på statoil, gött med företagskort :)

Back