Vad fick dig att le idag?

Dock inte idag men igår (läs tisdag)

Jag fick två trevliga paket att hämta på posten idag, det va dels mitt helsystem till 660 och så va det min rallykam, kammen beställdes igår kl1530 och kom redan idag, bra servie lelles :tummenupp :tummenupp

Jag blev glad när jag hörde "tuut tuut" och Nedman vinkade från andra sidan gatan i sin bil. För jag kånkade på 1246738 kg blöt tvätt som jag tvättat i salongen och var 2737364 mil både från bussen och hemifrån (kändes det som iallafall)...och så gav han mig skjuts heeela vägen hem :krama

2908250 Jag blev glad när jag hörde "tuut tuut" och Nedman vinkade från andra sidan gatan i sin bil. För jag kånkade på 1246738 kg blöt tvätt som jag tvättat i salongen och var 2737364 mil både från bussen och hemifrån (kändes det som iallafall)...och så gav han mig skjuts heeela vägen hem :krama
Du vet vad som förväntas av dig nu, va?

Detta fick mig att le igår..... men jag tycker att det räknas iallafall :tummenupp

Igår när jag skulle bygga om min enduro till supermoto inför Ålandslägret upptäckte jag till min stora förvåning och enorma glädje att det helt plötsligt satt ett Akrapovic på min lilla Husaberg.
Min underbara sambo hade köpt ett i smyg och monterat det bara för att överaska mig!!!

Mindraper är världens bästa kille !!! :kiss

/issi

Detta fick mig att le igår..... men jag tycker att det räknas iallafall :tummenupp

Igår när jag skulle bygga om min enduro till supermoto inför Ålandslägret upptäckte jag till min stora förvåning och enorma glädje att det helt plötsligt satt ett Akrapovic på min lilla Husaberg.
Min underbara sambo hade köpt ett i smyg och monterat det bara för att överaska mig!!!

Mindraper är världens bästa kille !!! :kiss

/issi

DET fick mig att le :) fan vad gulligt :krama

Sen log jag för en massa andra saker. Jag vaknade med ett leende på läpparna tillochmed..det var kuuuul :)

Jag log när jag vaknade upp klockan 10 imorse när jag vände mig om och såg att tjejen låg där, hon var hemma från jobbet för att hon var sjuk. Kunde ju inte bli en bättre bakismorgon :brynad
Men jag log inte lika mycket när jag insåg att jag var just bakis. Fan, det har kommit de senaste 3 månaderna, jag var aldrig bakis tidigare :mad:

Jag log åt att min man hade planerat min födelsedagspresent så långt i förväg och att jag blev väldigt överaskad. Så otroligt balla/välgjorda/personliga örhängen!

Sen blev jag överlycklig över att våran värd har ändrat sig vad gäller om vi får bygga altan på baksidan eller inte, så i helgen blir det altanbygge och grill/öl-fest!!

Bifogat

• örhängen.liten.JPG
    örhängen.liten.JPG
    83.5 KB · Visningar: 83
Jag log åt att min man hade planerat min födelsedagspresent så långt i förväg och att jag blev väldigt överaskad. Så otroligt balla/välgjorda/personliga örhängen!

Sen blev jag överlycklig över att våran värd har ändrat sig vad gäller om vi får bygga altan på baksidan eller inte, så i helgen blir det altanbygge och grill/öl-fest!!

6 st popnitar?
:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma