Vad fick dig att le idag?

Första åkturen med nya crossen idag och satan vilken sträckning jag har i baksidan på låret :)
Var ute hos polaren som har en alldeles egen perfekt enduro-crossbana i sin skog, jävligt skoj måste jag säga, även om man aldrig behöver växla (4-växlad 450 fyrtakt...) och att konditionen inte är den bästa.
Dock inte lika kul när man inser hur jävla dålig man är på att köra när man ser polaren kasta runt sin 250 som om det vore en liten fiddy, men jag hade lika kul för det trots halv lunginflammation.

Last edited:
När grannarna och vi var ute och skålade in nyåret, så pratade vi om ett bygge som blev färdigt för inte så länge sen (bostadsrätter, dyra jävlar, pensionärer har bara råd att bo där), dom byggde nyligen uterum på sin balkong, grannen kallade det pensionärs kuvöser! Haha

Idag fick jag äntligen fylla lungorna med 2-taksrök från skotern :hihi Visserligen så hann jag bara med 150m, men jag har iaf kört i år :D

Igår log jag när jag såg hur många julkort (jodå, pappersvarianten) jag faktiskt fått den här julen.:)

Inte öppnat posten på några veckor...

1438044_460s.jpg

:rofl

En kund på jobbet i dag började prata motorcyklar, han gillade gammalt amerikanskt och engelskt, hade haft ett par Vincent bland annat.

Där ser man, dagen blev genast mycket trevligare.

En kund på jobbet i dag började prata motorcyklar, han gillade gammalt amerikanskt och engelskt, hade haft ett par Vincent bland annat.

Där ser man, dagen blev genast mycket trevligare.

Tänk vad en trevlig kund kan liva upp dagen.

Lustigt att en strävig kan sabba hela veckan.

Tänk vad en trevlig kund kan liva upp dagen.

Lustigt att en strävig kan sabba hela veckan.

Då tar man det för seriöst, trevliga kunder (liksom möten i allmänhet) kan göra dagen (:tuttar), men jobbiga typer skiter jag i. Man gör ju sitt jobb ändå, men det som bekommer mig inte.
Vill dom va sura får dom väl va det då. :dummer

Gymmet,vist hade man tappat lite på nästan två veckor men fan va skönt det va med ett lättare pass för att sen stretcha och basta bort sviterna efter bräd åkandet.

Minnena från helgen får mig också att fånflina.

Att jag skall få komma iväg och se solen om än så bara för ett dygn... skönt som fan att ha en flygvärdinna till fru. :yoparty

Råkade glömma bort att ändra vikterna på stången i bänkpress... Så lyfte 120 kg. Tyckte väl att det var tyngre än vanligt. Och idag har jag träningsvärk som fan i armarna. \o/

Dottern 12 år gammal som i dag påpekade att hon kan visst laga mat och samtidigt ha gäster (kompisar) hemma: ”Det är bara att sätta dem framför TV:n”. Jag gapskrattade som en toka när jag hörde hennes kommentar! ”Skratta inte ihjäl dig, mamma!” hör man sen.

2 min senare menade hon att kompisen vill följa med oss i sommar. – Jamen, vad gör ni om vi är långt hemifrån och ni blir osams, då är nu så illa tvungna att umgås dygnet runt ändå? undrade jag. ”Jaa då inga problem, är det så får hon sova ute!”

Hon är underbar. :)

Den fina fina personalen på Rollers Mc är oerhört serviceminded, fem trottelstopp av fem möjliga :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman