Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Första åkturen med nya crossen idag och satan vilken sträckning jag har i baksidan på låret :)
Var ute hos polaren som har en alldeles egen perfekt enduro-crossbana i sin skog, jävligt skoj måste jag säga, även om man aldrig behöver växla (4-växlad 450 fyrtakt...) och att konditionen inte är den bästa.
Dock inte lika kul när man inser hur jävla dålig man är på att köra när man ser polaren kasta runt sin 250 som om det vore en liten fiddy, men jag hade lika kul för det trots halv lunginflammation.
 
Last edited:

Hast

Hast Photography
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Tjörn
Hoj
KTM Duke 690 2012
När grannarna och vi var ute och skålade in nyåret, så pratade vi om ett bygge som blev färdigt för inte så länge sen (bostadsrätter, dyra jävlar, pensionärer har bara råd att bo där), dom byggde nyligen uterum på sin balkong, grannen kallade det pensionärs kuvöser! Haha
 

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Ort
???
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Idag fick jag äntligen fylla lungorna med 2-taksrök från skotern :hihi Visserligen så hann jag bara med 150m, men jag har iaf kört i år :D
 

R5+1

Guest
Igår log jag när jag såg hur många julkort (jodå, pappersvarianten) jag faktiskt fått den här julen.:)

Inte öppnat posten på några veckor...
 

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
;-)
Hoj
250 cr
1438044_460s.jpg


:rofl
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En kund på jobbet i dag började prata motorcyklar, han gillade gammalt amerikanskt och engelskt, hade haft ett par Vincent bland annat.

Där ser man, dagen blev genast mycket trevligare.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
En kund på jobbet i dag började prata motorcyklar, han gillade gammalt amerikanskt och engelskt, hade haft ett par Vincent bland annat.

Där ser man, dagen blev genast mycket trevligare.

Tänk vad en trevlig kund kan liva upp dagen.

Lustigt att en strävig kan sabba hela veckan.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tänk vad en trevlig kund kan liva upp dagen.

Lustigt att en strävig kan sabba hela veckan.

Då tar man det för seriöst, trevliga kunder (liksom möten i allmänhet) kan göra dagen :)tuttar), men jobbiga typer skiter jag i. Man gör ju sitt jobb ändå, men det som bekommer mig inte.
Vill dom va sura får dom väl va det då. :dummer
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gymmet,vist hade man tappat lite på nästan två veckor men fan va skönt det va med ett lättare pass för att sen stretcha och basta bort sviterna efter bräd åkandet.

Minnena från helgen får mig också att fånflina.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Att jag skall få komma iväg och se solen om än så bara för ett dygn... skönt som fan att ha en flygvärdinna till fru. :yoparty
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Råkade glömma bort att ändra vikterna på stången i bänkpress... Så lyfte 120 kg. Tyckte väl att det var tyngre än vanligt. Och idag har jag träningsvärk som fan i armarna. \o/
 

Str3 R

Guest
Dottern 12 år gammal som i dag påpekade att hon kan visst laga mat och samtidigt ha gäster (kompisar) hemma: ”Det är bara att sätta dem framför TV:n”. Jag gapskrattade som en toka när jag hörde hennes kommentar! ”Skratta inte ihjäl dig, mamma!” hör man sen.

2 min senare menade hon att kompisen vill följa med oss i sommar. – Jamen, vad gör ni om vi är långt hemifrån och ni blir osams, då är nu så illa tvungna att umgås dygnet runt ändå? undrade jag. ”Jaa då inga problem, är det så får hon sova ute!”

Hon är underbar. :)
 

sportbike

Guest
Den fina fina personalen på Rollers Mc är oerhört serviceminded, fem trottelstopp av fem möjliga :tummenupp
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top