Vad fick dig att le idag?

:word

55e0103e-116c-edec.jpg

Ska på Älvsjömässan efter 11 idag. Kundvård i form av mat & dryck. Åker med åtta kunder som alla kör hoj. En liten after-bike aktivitet, liksom. :)

Nyheterna, när de berättade att Prins Daniel fick 0.1 på högskoleprovet.
Känns inte som att förutsättningarna för den kungliga framtiden förbättrades... :rofl :rofl :rofl

När jag såg hur den lilla frisördvärgen Bobby Onducu slog sig i ett lekprogram på TV & fick hjärnskakning så log jag & rös av vällust.....

Bifogat

• gGetImage.php.jpg
    gGetImage.php.jpg
    16.1 KB · Visningar: 184
Gick och hämtade upp min 8,5 åriga dotter vid skoldiskot trots att vi bestämt att hon skulle gå hem själv, i skolporten springer jag på dom, hon och en kille som också skulle gå hem själv. Båda rycker till och stirrar på mig och jag märker att jag avbrutit något. Dom vinkar åt varandra och en bit bort berättar hon att hon är kär i honom, och att hon dansade tryckare med honom när hon bjöd upp honom. Hon var typ den enda som vågade dansa med en kille. Alltså, det här är stort, svårt och en väldigt lycklig stund för en mamma. Det är väldigt svårt att sluta le. Älskade fina dotter.

Sen lägger hon till när lillsyrran frågar om hon ska gifta sig med honom när hon blir stor "nej det vet jag inte, jag kanske hittar en snyggare kille i Afrika"... WTF???? Där slog mamma bakut och sa STOPP, ... Herregud, jag tror jag fick en mindre hjärtattack :) Men leendet är faan kvar... stort, überstort :)

Sen lägger hon till när lillsyrran frågar om hon ska gifta sig med honom när hon blir stor "nej det vet jag inte, jag kanske hittar en snyggare kille i Afrika"... WTF???? Där slog mamma bakut och sa STOPP, ... Herregud, jag tror jag fick en mindre hjärtattack :) Men leendet är faan kvar... stort, überstort :)

Rasblandning is the shit

Rasblandning is the shit

Ja det har jag inga problem med...men att min 8 åring pratar om att åka till Afrika för att hitta en snyggare kille - DET får hon allt vänta med några år med :) Får ju vara nån hejd på utvecklingen, som morsa hänger man ju inte med i svängarna... först disko, sen tryckare, sen afrika... snacka om snabbt ;)

Ja det har jag inga problem med...men att min 8 åring pratar om att åka till Afrika för att hitta en snyggare kille - DET får hon allt vänta med några år med :) Får ju vara nån hejd på utvecklingen, som morsa hänger man ju inte med i svängarna... först disko, sen tryckare, sen afrika... snacka om snabbt ;)

Hon kanske har fått det från morsan. Du har inte åkt ner till Gambia på sistone? :galen

Sitter på någon form av rave-hak och känner mig malplacerad. Men kan inte annat än att le åt alla snubbar som är framme och stöter på mig. :D

Fylle chaffis i 600papps lexus, ville fan inte lämna tillbaka den :D värre kan man ha det
sorry evil men din 360 känns rätt bedrövlig efter det.:tungan

Fylle chaffis i 600papps lexus, ville fan inte lämna tillbaka den :D värre kan man ha det
sorry evil men din 360 känns rätt bedrövlig efter det.:tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...