Vad fick dig att le idag?

2½ tills helvetet är över och man kan tänka på annat som får hjärnan att ruttna ihop.
Och jag menar detta i allt mitt bästa försök att låta positiv.

Ojoj! :) Du är mer än välkommer ner hit och baka lite, upp till bevis hehe! :tummenupp

Du kan vara glad att ha dina bakverk för dig själv, och småskratta över att kollegorna är så himmla fega?! Låter bra tycker jag :D :yoparty

Ska bli intressant sen idag och se om mina fd. kollegor vågar smaka på kanelbullarna dock, med tanke på hur köket såg ut efteråt måste dom ha blivit bra :banana haha

Hum. Missade det här. :) Men jag kan mycket väl bara spontant dyka upp om folk säger sånt där. Den här helgen är jag dock jävligt strandsatt. Hah, men om det helt plötsligt dyker upp en stor, långhårig klantkluns som ger dig en påse bullar och sedan går så var det jag. ;)

Hum. Missade det här. :) Men jag kan mycket väl bara spontant dyka upp om folk säger sånt där. Den här helgen är jag dock jävligt strandsatt. Hah, men om det helt plötsligt dyker upp en stor, långhårig klantkluns som ger dig en påse bullar och sedan går så var det jag. ;)

(Jag vill också ha bullar!)

Ikväll ler jag åt fina vääädreeeeet, och en bra skoldag! :)

Men spontana resor är oftast (läst alltid) bäst :tummenupp

Hörrududu :ajjabajja ! Ingen som kommer bankandes på min dörr får gå innan dom fått minst 2 koppar kaffe (eller te om de nu e sånna :P)
Bara så du vet :tungan hehe

Att man har vänner som ställer upp när det krisar:krama

Solen skiner, en unge utlejd till barnvakt 2 timmar, slänger upp den andra på pallen för lite stillsamt njutningsåka, morsa på hoj när det funkar! Love that shit :2cool

Ska till polaren och kika på hans nyköpta R6a, torrbryta litet på den (Banhoj, får inte ta ut den i trafiken för honom :( ) och sen bär det av till Skokloster för fika. Troligtvis sista turen som inte bär av till varken verkstad, tvätthall eller garage.

Vi är ju som våra mormödrar, träffas med jämna mellanrum för att dricka kaffe och prata om ditt och datt. Skillnaden är att vårat kafferep är ambulerande. :)

På måndag börjar jag en utbildning :D. Gått omkring arbetslös nu i 6-7 veckor så ska bli skönt att göra någonting vettigt, eller jag hoppas IAF att det är vettigt :D

Var ute och körde Lamborghini LP560-4 idag och fick ett riktigt kul "race" med en svart zx10r?? på nynäsvägen. Det fick mig att le, tror killen på hojen hade det ganska så trevligt också.

Gick en promenad tidigt imorse å de va så stjärnklart så ja la mej på ett berg å bara tittade upp i skyn... 5 stjärnfall samt nåt skrot som högst troligt tog sej in i vår atmosfär då de verkade som de brann upp väldigt nära... Hur som helst så log ja för de va verkligen vackert å gav ett lugn...

Wheelade. :)

Inte så högt eller långt. Men jag wheelade...

Samt att jag är hemma med hel kropp och hoj efter en 20-milatur innehållande virriga bilister, motljus och okända vägar.

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    192.9 KB · Visningar: 67
Last edited:
Körde lite hoj idag.

Började med att packa-om LJUD-dämparen och monterade den och sen bytte jag lite bränsleslang.

Efter det så blev det en tur och oj vad kul det var :tummenupp

Sitter och kikar på Emergency Bikers när dom visar upp en BMW K1200S och har maskerat emblemet, fastän dom ändå nämner BMW. :facepalm

Turen på hojen idag, trots att jag egentligen måste kunna svara på samtal i telefonjäveln.

Blev en tur till systemet för att köpa alkoholfri öl, sedan lite tilltugg på intilliggande ica. Därefter i med skiten i ryggsäcken och ut i skogen och leta reda på en tom gräsplätt med sol sedan njuta av vad som antagligen är den sista varma och soliga helgen på året.

Turen på hojen idag, trots att jag egentligen måste kunna svara på samtal i telefonjäveln.

Blev en tur till systemet för att köpa alkoholfri öl, sedan lite tilltugg på intilliggande ica. Därefter i med skiten i ryggsäcken och ut i skogen och leta reda på en tom gräsplätt med sol sedan njuta av vad som antagligen är den sista varma och soliga helgen på året.

Alkoholfri öl?
Iväg till ghejgrejtråden med dig.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma