Vad fick dig att le idag?

Jag ler åt skillnaderna mellan sporthoj.com och ett annat forum jag brukar hänga lite i, som domineras av kvinnor.
Här lägger män upp bilder på kvinnors bröst, där lägger cheyerna upp bilder på sina egna bröst. Hehe :)

Vilket forum är det??? Alltså bara så jag vet vad jag ABSOLUT inte ska surfa in på när jag är uttråkad. :)

Haha nä, jag är inte riktigt så oanständig att jag visar upp mina bröst offentligt.

Dom luktar ändå häst på det forumet :D

Haha nä du! Ett par stycken kanske, men inte många. Sådär spontant skulle jag snarare gissa på en doft av sprit, svett, smink och katt...

Edit: Och varm plast och latexhandskar! Det glömde jag!

Last edited:
Jag blev ju arbetslös igår. Idag fick jag veta att jag börja nytt jobb på måndag :D. Blev ingen rast eller vila där heller. Jag vet inte hur långt eller kort detta jobb är men man får ju erfarenhet och kanske har lättare att ta sig in på liknande jobb om detta blir ett kort gig.

Glada hojåkare på Mälaren Runt som trots skitvädret höll humöret uppe, och gjorde en lång dag som parkeringsvakt lite kortare och trevligare. :)

I ålderskrisens spår tröstköpte jag mig en KTM. Nu ler jag. Imorgon ska det köras KNIX med den. :)

1. Asgod frukostsmoothie.
2. Jag är jävligt snygg idag.
3. Skolan börjar!
4. Min orkide har fått en ny blomsterstjälk, full med knoppar! Jag trodde det var i princip omöjligt att få orkider att blomma efter att de blommor som är på den från början dött..

Last edited:
1. Asgod frukostsmoothie.
2. Jag är jävligt snygg idag.
3. Skolan börjar!
4. Min orkide har fått en ny blomsterstjälk, full med knoppar! Jag trodde det var i princip omöjligt att få orkider att blomma efter att de blommor som är på den från början dött..

Morsan har en orkide som är 12 år gammal och den blommar varje år.
De lever ju hur länge som helst.

Back