Vad fick dig att le idag?

Dagens leende blev den glada överaskningen att man inte kommer att laga säsongens andra par reklamerade handskar, utan jag fick ett helt nytt par.

Summeringen hittills är fem par på två säsonger. Alla Halvarsson Dino eller Wire. :rolleyes:

funderat på att byte märken?? :tungan

Många gånger hittills. Men Wire och Dino är de enda med en bra fastsättning runt handleden. Alla andra modeller jag provat glider av efter en stund eller har helt åt helskotta för stora plaststycken runt handloven (Alpinestars). :4skrika

"The Thing: A movie about heroic norwegians getting foiled by english-only americans... "

Att det är fredag.. Vilket innebär att det är lördag imorgon.. Hehe.. :bästpåpåpekadetsjälvklara

För att Sportbike är bäst... :D

fan vad mycket le det blir idag då...

Förvandlingen trollhår > lent och slätt hår får mig att le idag :) Bra början på helgen!

Händelser från i förrgår samt i går, men jag ler fortfarande.

I förrgår besiktades bilen jag fick gratis av en kund på jobbet (som jag aldrig hade sett förut), tredje gången sen jag fick den den går igenom UA.
Jag fick förvisso order om att byta släpvagnskontakten, för den var trasig.

I går skulle jag besikta husvagnen som har stått avställd i 7 år, så jag lånade mig en dragbil av mitt ex, jag hann 500m, precis ut på E4an innan dragbilen dog, sonen kom och hämtade husvagnen med bilen som besiktades med trasig släpvagnskontakt och for på bilprovningen, husvagnen besiktad UA.

Den lånade dragbilen bärgades och det visade sig vara en trasig soppapump, så den fungerar igen.

[YOUTUBE-ID]zUl-4BPLgfQ[/YOUTUBE-ID]

Så skönt ljud och skön fartkänsla.

Men varför kör han med öppet visir? Kan inte Suzuki göra hjälmar som släpper in syre :-p

Hade nyss betygsamtal för Svenska B. Började med ett muntligt anförande om kvinnliga författare under 1800-talet och 2000-talet. Fick MVG på det :D
Sedan gick vi över till det teoriprov jag hade skickat in, VG
Sedan diskuterade vi de övriga uppgifterna jag lämnat in och det var VG rakt igenom och hon var jätteimponerad av mina novellanalyser.
Det slutade med ett VG totalt sett på Svenska B :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...