Vad fick dig att le idag?

Satt och skulle kolla hur många ören jag hade kvar på lönekontot (läs: konto med bidrag från CSN) och jevlar till min förvåning, de har redan betalat ut pengar! Detta innebär att jag faktiskt kommer kunna äta mat veckan :banana

Jag log när jag fick se mitt kontoutdrag! Försäkringsbolaget har äntligen satt in mina pengar, jag är stenrik (för att vara student):D

Såg nya Saab 9-5 idag, för första gången "live". Ha ha haha haahaahahahahahahaha!
Men seriöst, företaget står vid ruinens brant och så klämmer man fram "det där".. :rofl

När jag körde den ohyggligt tråkiga rv 21 mellan jobbet i Kristianstad och hemmet i Perstorp mötte jag något som jag trodde var en bil med en trasig framlampa men när den kom närmare såg jag att det var en hoj med sidovagn. :) :) :)

Orka gå på systemet bara för man fyller 20!

De var mer en kul grej, ett minne liksom. Handlar mest från Tyskland annars, och det kommer jag fortsätta med. Men står man där utan öl en fredagseftermiddag så är väl inte bolaget fy skam :):tummenupp

När säljaren lyckats låsa in samtliga bilnycklar i bagaget till kundens nya bil när han demade dragkroken. :D

Har en bekant som sitter i riksdagen, detta tyckte jag var kul.

Bifogat

• riksdagen.jpg
    riksdagen.jpg
    12.7 KB · Visningar: 129
Såg nya Saab 9-5 idag, för första gången "live". Ha ha haha haahaahahahahahahaha!
Men seriöst, företaget står vid ruinens brant och så klämmer man fram "det där".. :rofl

När "Spyker" just tagit över, så spånade vi om vilken Saab vi ville se i framtiden.
Inspirerade av blåtaktarna kom vi fram till att en småbil skulle vara mumma.
Kaross påminnande om 96an, men inget vidare "retrostuk".
Minimal ljudisolering.
Höga smala hjul.
Framhjulsdrift.
Tvåsitsig, med störtbåge och fyrpunktsbälte.
Ingen som helst komfortutrustning.
Nu skall de köpa teknik från BMW.
Visst.
R1200 motor blir bra.

Låga tillverkningskostnader.
Går förmodligen att ta ganska bra betalt för ett nästan färdigt rallyjärn/sportig andrabil.
Visst vore det mysigt?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...