Vad fick dig att le idag?

Åh, låter intressant.

Studerar du inom det hela eller jobbar? Vem är ikonen och vad sas? :)

Det ingår i min utbildning till kriminalvårdare. Sten Levander, en kontroversiell person som säger precis vad han tycker. Han pratade om psykopater och hur behandlingsprogram förvärrar dom. :)

Last edited:
Duschade o fick (utan att orka gå in på detaljer) ett djupt skärsår under foten. Blödde massor. Fick lägga mig i soffan me foten i högläge me foten inlindat i handukar. Killen la om det så oerhört omsorgsfullt så ja bli nästan rörd :), bättre :nurse får man leta efter :)

Ska hämta yxan och amputera

Fick ett par nya crosshandskar i posten, bara några dagar efter att jag just fått ett par =)
Härlig service från 24mx som skickade fel par första gången o direkt skickade det rätta paret efter jag mailat o sagt det o lät mig behålla det paret de skickat fel :tummenupp

Att du är en ensam alkoholist?
:tummenupp

Är det bara jag som tycker att det börjar bli lite väl när Limez var och varannan dag laddar upp bilder på åtta flak norrlands i "det här köpte jag idag-tråden"?:va

@Limez, för det första så super du för mycket. För det andra så trodde i alla fall jag att "det här köpte jag idag-tråden" var till för att upplysa och tipsa allmänheten om någon kul pryl man köpt, och inte för att visa upp innehållet i mat-/systemetkassarna varenda gång man varit och handlat:va Eller har jag missuppfattat något och borde börja ladda upp bilder på matkassarna varje gång jag varit på ica?:D
Sen kan man ju fråga sig vad motivet är... "Titta på mig, jag får handla på systemet (och jävlar vad jag super!), fyfan vad cool jag är"? Enough is enough;)

Kom igen när du handlat på dig en flarra multisuperduper sam adams á över lakanet flaskan, DEN platsar i tråden. Inte ett par flak fulöl:fakta

Det var nog det organiserade slagsmålet i källaren. Inga konstigheter, två killar med olika åsikter som gick lös på varandra bara. :D

Fick en platta öl för en god gärning som stal mindre än en timme av min tid. Karma kanske finns!? :)

@Limez, för det första så super du för mycket. För det andra så trodde i alla fall jag att "det här köpte jag idag-tråden" var till för att upplysa och tipsa allmänheten om någon kul pryl man köpt, och inte för att visa upp innehållet i mat-/systemetkassarna varenda gång man varit och handlat:va Eller har jag missuppfattat något och borde börja ladda upp bilder på matkassarna varje gång jag varit på ica?:D
Sen kan man ju fråga sig vad motivet är... "Titta på mig, jag får handla på systemet (och jävlar vad jag super!), fyfan vad cool jag är"? Enough is enough;)

Kom igen när du handlat på dig en flarra multisuperduper sam adams á över lakanet flaskan, DEN platsar i tråden. Inte ett par flak fulöl:fakta

Varför bryr du dig om vad jag lägger upp för bilder i en tråd i en forum-del som heter Överflödiga Diskussioner? :va

Känner du mig? Vet du vad jag gör med ölen? Bryr jag mig om din åsikt?
Svaret är NEJ.

Sen får du självklart ha en åsikt och jag tycker att det är intressant att se hur andra tycker och tänker :tummenupp

Edit: Förresten, för att inte gå helt OT som vissa andra.
En vacker kvinna fick mig att le idag, riktigt mysigt var det :)

:tuttar

Last edited:
Varför bryr du dig om vad jag lägger upp för bilder i en tråd i en forum-del som heter Överflödiga Diskussioner? :va

Känner du mig? Vet du vad jag gör med ölen? Bryr jag mig om din åsikt?
Svaret är NEJ.

Sen får du självklart ha en åsikt och jag tycker att det är intressant att se hur andra tycker och tänker :tummenupp

Edit: Förresten, för att inte gå helt OT som vissa andra.
En vacker kvinna fick mig att le idag, riktigt mysigt var det :)

:tuttar

För att jag i sagda tråd vill se och höra talas om intressanta inköp och prylar, inte innehållet i någons matkasse:) Visst heter forumdelen "överflödiga diskussioner", men onödigt och upprepat spammande är inte tillåtet ens där:fakta

Och jag bryr mig inte om hur mycket öl du köper eller hur ofta, så du kan sluta försöka skryta med det (eller vad som nu är meningen med dina hundra miljoner ölköpsinlägg):tummenupp

Åter till topic: Limez reaktion på mitt konstaterande ovan fick mig att le, verkar som att jag träffade en öm punkt där:D

För att jag i sagda tråd vill se och höra talas om intressanta inköp och prylar, inte innehållet i någons matkasse:) Visst heter forumdelen "överflödiga diskussioner", men onödigt och upprepat spammande är inte tillåtet ens där:fakta

Det påminner om en viss hockeyfrilla som spammar sönder "Vad säger ni killar?"-tråden med lamt ragg, skulle uppskattas om det sköttes med PM istället.

Åter till topic: Limez reaktion på mitt konstaterande ovan fick mig att le, verkar som att jag träffade en öm punkt där:D

Du har inte funderat på att han kan köpa 10 platter i veckan och ändå inte ens dricka en själv?

OnTopic:
Inte ett jävla skit, lika bitter som i morse :D

Detta fick mig att le iaf.

Fail @ ICA

Bifogat

• 2010-11-10 22.20.59.jpg
    2010-11-10 22.20.59.jpg
    133.9 KB · Visningar: 97
Detta fick mig att le iaf.

Fail @ ICA

Happy happy när jag i morse märkte att snön låg kvar och att det är minus ute. Sen är jag också rätt glad över att inte bo i skåne där folk verkar bli rädd, blunda och släppa ratten så fort däcken spinner lite :tummenupp

Back