Slowroller
Skrämmer små barn
jag har varit på en väldigt intressant föreläsning som hölls av en ikon inom psykiatrin. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har varit på en väldigt intressant föreläsning som hölls av en ikon inom psykiatrin.![]()
Åh, låter intressant.
Studerar du inom det hela eller jobbar? Vem är ikonen och vad sas?![]()
Åh, låter intressant.
Studerar du inom det hela eller jobbar? Vem är ikonen och vad sas?![]()
Duschade o fick (utan att orka gå in på detaljer) ett djupt skärsår under foten. Blödde massor. Fick lägga mig i soffan me foten i högläge me foten inlindat i handukar. Killen la om det så oerhört omsorgsfullt så ja bli nästan rörd, bättre
får man leta efter
![]()
Att du är en ensam alkoholist?
@Limez, för det första så super du för mycket. För det andra så trodde i alla fall jag att "det här köpte jag idag-tråden" var till för att upplysa och tipsa allmänheten om någon kul pryl man köpt, och inte för att visa upp innehållet i mat-/systemetkassarna varenda gång man varit och handlatEller har jag missuppfattat något och borde börja ladda upp bilder på matkassarna varje gång jag varit på ica?
Sen kan man ju fråga sig vad motivet är... "Titta på mig, jag får handla på systemet (och jävlar vad jag super!), fyfan vad cool jag är"? Enough is enough
Kom igen när du handlat på dig en flarra multisuperduper sam adams á över lakanet flaskan, DEN platsar i tråden. Inte ett par flak fulöl![]()
Varför bryr du dig om vad jag lägger upp för bilder i en tråd i en forum-del som heter Överflödiga Diskussioner?
Känner du mig? Vet du vad jag gör med ölen? Bryr jag mig om din åsikt?
Svaret är NEJ.
Sen får du självklart ha en åsikt och jag tycker att det är intressant att se hur andra tycker och tänker
Edit: Förresten, för att inte gå helt OT som vissa andra.
En vacker kvinna fick mig att le idag, riktigt mysigt var det
![]()
För att jag i sagda tråd vill se och höra talas om intressanta inköp och prylar, inte innehållet i någons matkasseVisst heter forumdelen "överflödiga diskussioner", men onödigt och upprepat spammande är inte tillåtet ens där
![]()
Åter till topic: Limez reaktion på mitt konstaterande ovan fick mig att le, verkar som att jag träffade en öm punkt där![]()
Detta fick mig att le iaf.
Fail @ ICA
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |