Vad fick dig att le idag?

Jag blev hämtad, lämnad, och bjuden på mat och bärs av en SH-medlem.
Värsta lyxen :yoparty

Fast det får man inte erkänna för frun, hon har emellertid tillstått att det är ok att "fönstershoppa" - titta på andra, bara det stannar vid det och helst ska man som sagt inte kommentera nåt i sammanhanget. :död :näsblod

Jag får lov att kika. Som tjejen uttrycker det, ungefärligt, "En snygg människa är som ett konstverk man bara måste studera".
Problemet för henne är att jag tydligen får ett sånt jävla flin o kläcker ur mig nåt belåtet ljud såfort jag ser nåt snyggt, DET hatar hon :D

This makes me smile, haha :tungan :glömdet

... att jag idag hittade en finfin vinterbil hos en bilhandlare. En Seat Toledo 1,8 från -97. Bes ua och med vinterhjul och allt på bilen fungerar. 6 900: - blev efter provkörning och prut endast 4 000: -.

Min Toyota MR2:a behöver ju inte rulla när det saltas...

Bifogat

• DSC007dddd02.jpg
    DSC007dddd02.jpg
    255.6 KB · Visningar: 55
  • Toyota MR2 Roadster a.jpg
    Toyota MR2 Roadster a.jpg
    268.2 KB · Visningar: 62
Last edited:
Sista turen på italienskan för i år, superväder och finfina vägar, med dansande höstlöv i kölvattnet. Ruggigt gött.

... att jag idag hittade en finfin vinterbil hos en bilhandlare. En Seat Toledo 1,8 från -97. Bes ua och med vinterhjul och allt på bilen fungerar. 6 900: - blev efter provkörning och prut endast 4 000: -.

Min Toyota MR2:a behöver ju inte rulla när det saltas...

Vilket kap! Jag letar också vinterbil, men tittar på Fiesta 1,1 eller nått annat litet, måste balansera ut bränsleekonomin lite, med tanke på att sommarbilen drar runt 1,5 liter /mil :gnissla

Hittade min mössa som varit försvunnen en vecka. Fan va jag diggar den där luFvan, och nu har den hittat hem igen :)

Att jag kunnat stå upp i längre perioder för första gången den här veckan! Och ättit "fast"mat

Och den nya datorn jag gick å handla :) 3 dagar i sängen med en dator som hackar om man skrev ett mail gjorde att jag fick nog:D

Ingen fiesta!
Corsa FTW!
Känns omodernare, men är roligare och bättre.

Okaj, men jag har ingen koll på småbilar så jag köper det som är billigt, besiktigat tills åtminstånde våren och med medföljande vinterdäck :tummenupp En golf kanske?

Okaj, men jag har ingen koll på småbilar så jag köper det som är billigt, besiktigat tills åtminstånde våren och med medföljande vinterdäck :tummenupp En golf kanske?

KÖP INGEN GOLF

Eller om du nödvändigtvis ska göra det, köp min!

Pratade med en tjej på Trygg Hansa om några försäkringar.
Sen försökte hon sälja på mig en försäkring på snöskotern. :tummenupp

-Den där Polarisen du står på, vad har du för försäkring på den?
-Har Dina Försäkringar.
-Vad betalar du för den?
-1800kr halv/helår.
*Hon knappar lite på datorn.*
-SHIT!... Oj, så där kanske jag inte skulle säga. Men du ska vara glad att du fått den försäkringspremien. :D :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon